Auttakaa! Olen niin ihastunut että haittaa jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihastunut erääseen julkisuuden henkilöön. Hän on komea, minun ikäinen ja suosittu, pidetty. Ei mitään negatiivisia ominaisuuksia. Alan olla mustasukkainen häneen kohdistuvan ihailun vuoksi! IIK! Meneekö jo liian pitkälle? Miten tästä pääsee eroon? Enkä pysty juuri muuta ajattelemaan kuin sitä henkilöä. Mulla ei kuitenkaan oo siihen edes mahdollisuuksia, olen varsin tavallinen ihminen. Silti mietin päivät pitkät miten saisin häneen yhteyden. Miten tästä pääsee eroon?

Joo, vaikea sanoa kumpaan kategoriaan noista kuulun. En varsinaisesti vielä kovin aikuinen, mutta teini-ikä taisi mennä jo. :unsure:
Ajattele että sillä on hurjan paljon naisia, joiden kanssa voi hässiä NIIN usein kuin vain jaksaa.

Olisit sille pelkkä panopuu muiden samanlaisten joukossa. Ei hän tajuaisi arvoasi ihmisenä.

Miehet nyt on sellaisia. Varsinkin julkkikset, joiden kanssa kaikki haluaa naida. Eli unohda pois!

Ajattele että sillä on hurjan paljon naisia, joiden kanssa voi hässiä NIIN usein kuin vain jaksaa.

Olisit sille pelkkä panopuu muiden samanlaisten joukossa. Ei hän tajuaisi arvoasi ihmisenä.

Miehet nyt on sellaisia. Varsinkin julkkikset, joiden kanssa kaikki haluaa naida. Eli unohda pois!
Ei se oo lainkaan sen tyyppinen. Tiedän, mitä tarkoitat, mutta tämä on poikkeus.

Kaikissa ihmisissä on negatiivisia ominaisuuksia. Myös sinun ihastuksessasi, mutta media ei vaan niistä kerro tai edes tiedä.
Tyyppi saattaa olla vaikkapa homo, kuten monet julkimot ovat.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tuskinpa se mies sinusta piittaisi paskan vertaa, olethan hänelle vain joku tavis. Ja ellei sitten ulkonäkösi ole täydellinen niin ei huomaa ollenkaan. Kun ei tavallinenkaan mies huoli kuin huomattavan kauniin ja hyvävartaloisen naisen niin mitä se sitten julkkismiehillä on.

Yhteistyössä