Auttakaa nyt rakkaat XXXL mammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko50
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:
Oma vika kun oot läski, toihan on jo tosi huonoa terveydelle olla noin iso. Laihduta ja mee sitten ostoksille!

jumalauta, menee hermooooo.... ei tää voi aina mennä tähän!!!!!!!!!!!!!

Joo, se edellinenkin isokokoisista vaatteista ollut ketju meni aika överiksi.. :(

Kiitos raitalankakäärme + muut asiallisista vastauksista. Poistun kiloineni tutkimaan nuita nettikauppoja, joita olette ystävällisesti linkittänyt. Hyvää tulevaa kesää :)

Tuleeko teille koon kauhistelijoille koskaan mieleen,että syynä voi olla myö lääkitys? Itse olen joutunut viimeiset 6,5v syömään vahvaa annosta kortisonia ja osan aikaa sytostaatteja,ja kappas vaan, painan 35kiloa enemmän kuin ennen tätä kuuria....

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Tuleeko teille koon kauhistelijoille koskaan mieleen,että syynä voi olla myö lääkitys? Itse olen joutunut viimeiset 6,5v syömään vahvaa annosta kortisonia ja osan aikaa sytostaatteja,ja kappas vaan, painan 35kiloa enemmän kuin ennen tätä kuuria....

Ei tule, kaikkien vain on oltava joittenkin mielestä laihoja! :/

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:

Ei tule, kaikkien vain on oltava joittenkin mielestä laihoja! :/

on on, ihminen ei voi olla onnellinen pyörenä, eikä ainakaan terve... :(
ja itse kun on kumpaakin ja haluaa ton vaaleanpunaisen mekon!! :D

Yhteistyössä