auttakaa nyt pöljää ihmistä, huuto.netti ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Ihan oikeasti, olen useita päivä yrittänyt mennä laittamaan ilmoitusta huutonettiin enkä pääse, (eikä täälläkään tunnu menevän kaupaksi)

Kun yläreunassa on se lukumäärä: 1, että jos myy useamman samaa sarjaa olevan tuotteen tai jotain, voi laittaa siihen numeron, mutta jos myy vain paketin niin sitten se on 1.

Jos siis myyn vvauvanvaatteita pektillisen, ja sitten möisin vielä muutakin vauvatavaraa, ja haluaisin sen linkin, mikä tulee ilmoitukseen: katso myös myyjän muut kohteet.
tuleeko se linkki automaattisesti, jos vaan on myynnissä useita kohteita, vai pitääkö tuohon numerojuttuun valita se numero, esim. 5, jos myy vielä 4 muuta tuotetta?

Ja MITEN VIEN AIJAASTA KUVAN / KUVALINKIN???? SILLE KOHDALLE, MIHIN SE KUVALINKKI ON VARATTU!!!

Jos Kopion siihen kohtaan aijaasta "kopioi pikakuvake", ja liitän sen tuohon huutonetin kohtaan, en saa vietyä kohdetta huutonettiin, vaikka kuva on alle 1 megan kuva!!

Jos jätän kuvan laittamatta, myyntikohde menee huutonettiin. Vika on siinä kuvalinkissä.

toivoisin yksityiskohtaisia blondipohjeita, olen niin monta päiuvää yrittänyt saada ilmoitusta sinne.

Ja ihan oikeasti: kun siellä noita vauvan vaatteita on myynnissä ihan tolkuttomat määrät, huomaako kukaan sieltä rivistä mitään???? En ole ostanut huutonetistä kuin yhdet rattaat, jotka hain hakusanan kautta, mutta vauvan vaatteita tulee hakusanalla ihan satamäärin, etenkin tytöille!

Se linkki tulee siihen automaattisesti ja se lukumäärä koskee vain sitä kohdetta. Eli jos myyt vain yhden paketin tai yhden vaatteen siinä kohteessa niin se on se yks. Vain jos sulla on 10 samanlaista paitaa niin laitat sen numeron siihen.

Minen tuon aijaan kanssa osaa auttaa kun ite käytän photobucketia, mutta tuo myyjän muut kohteet pitäs tulla nykyään automaattisesti.

Minä kun selailen lasten vaatteita, selaan niitä ihan kunnolla ja yleensä otsikointi kiinnittää huomion. Eli siihen kannattaa panostaa :) KOko olis aina kiva otsikossa, ettei turhaan selaile liian pieniä/isoja...

En osaa kaikkeen vastata, mutta muutamaan yritän.

Jos laitat siihen että sulla on jotain tavaraa myytävänä 4 kpl, niin sitten sulla pitäisi tosiaan olla just sitä tavaraa neljä kpl myynnissä, vaikkapa neljä samanlaista muumimukia, jotka myyt yksitellen (ei pakettina) sillä samalla ilmoituksella. Jos tuntuu sekavalta, niin kannattaa mielummin sitten tehdä vaikka jokaiselle tavaralle oma ilmoitus. Vaan oliko niin, että sulla ei ollut tasan samaa tuotetta useampaa?

Ja vaatteesi saat varmaan parhaiten huomatuksi, kun kirjoitat niille kuvaavan otsikon, joka kertoo mahdollisimman paljon.

OK kiitos valistuksesta.
Mutta miten sen aijaan kuvalinkin saan?? Jotain on vinksallaan, koska olen aiemminkin käyttänyt huutonettiä, eikä tämmöisiä ongelmia ole ollut!!

Mikä on se oikea kuvalinkkijuttu aijaasta, että sen saa sinne huutonettiin?? Siinähän on kuvalinkin kohdalla: selaa. Mutta en minä sinne saa vietyä mitään omalla koneella olevaa kuvaa, vaan se pitää olla netissä oleva kuva eli mulla se on aijaa. Miten siis???

Otsikko on hankala. Kaikki myy somia, söpöjä, jne jne. tämä häviää massaan, mutta yritän kyllä kuitenkin kun alkaa pänniä tämä tavaran paljous nurkissa.

Yhteistyössä