Auttakaa nyt mua löytämään sosemylly!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiteni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiiteni

Vieras
Olen jo noiden muiden otsikoiden alla käynyt kyselemässä käsikäyttöisestä vauvan sosemyllystä ja sainkin sitä kautta selville, että on olemassa sellainen "Näpsä ruokamylly" ja sain siihen myös linkin, mistä näkee millainen se on. Kuitenkaan en saanut tolkkua, mistä sellaisen myllyn voi ostaa. En osannut minä ainakaan tuolta netin kautta sitä tilata kun sillä kyseisellä sivulla ei ollut tilausmahdollisuutta! Se taisi olla joku www.happybaby.fi niminen sivu, mistä sen myllyn löytää. Neuvokaa, miten voin sen tilata tai jos joku tietää saako niitä ostaa ihan kaupasta jostakin.Ei ainakaan lastentarvikkeessa tienneet edes mitä vempainta tarkoitin :( Siis apu-va siskot!

Sinun kannattaa varmaan kirjoittaa sinne happybaby-firmaan sähköpostia. Siellä "Yritystiedot" -otsikon alla alimmaisena lukee tooooosi pienellä että "Voit myös pyytää esitteitä ja tilata tuotteitamme sähköpostitse kirjoittamalla osoitteseen sales@happybaby.fi. Vastaamme sähköpostikyselyihin mahdollisimman nopeasti." =)

Eipä tuo sähköposti mennyt perille. Tuli vain joku automaattinen vastaus, ettei sähköpostia voitu toimittaa kyseiseen osoitteeseen. Taitaa jäädä mylly hankkimatta. Ei myöskään vastanneet puhelimeen kun soitin. Hälytti ensin normaalisti ja sitten alkoi tuutata varattua. Taitaa olla koko firma nurin... :whistle: .

Yhteistyössä