Auttakaa nyt minua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teinikö kyselee?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teinikö kyselee?

Vieras
Eli siis:

Kierukka poistettu 21.1.09.
Menkat alkoi heti 23.1.09

Seuraavat alkoi 16.2.09 eli 25pv kierto/ko?
Ja seuraavat alkoi 14.3.09 eli 27pv kierto?

Eli voisko ajatella että menkkojen olis jo pitänyt alkaa...?
Tänään ed. menkoista 30pv.

Minulla ollut pillerit niin kauan ettei mitään hajua ns. normaali kierron pituudesta :(
Ja sit raskaudet ja kierukka sen jälkeen.
Aika lyhyt ollut nyt kierto eli nyt sit jo huimasti pidempi.

Alkuperäinen kirjoittaja naksos:
voi olla että olet raskaana. Sehän voi tärpätä heti kierukan poiston jälkeenki, kuten meillä. Onko sulla mitään tuntemuksia?

No edelliset lapset on tullut heti kun on "annettu" lupa eli kovin odotan että olisin raskaana.
En nyt osaa muita oireita sanoa ku tajuton väsymys, hajuaisti ihmeellisen tehokas mutta jotenkin alapää sen tuntonen että menkat alkaa.
Sellanen arka, ihmeellinen.

Sit "yöks" kommentti mutta mies sanonut että kun olen ollut raskaana niin alapää sisältä eri tuntoinen ja eilen kuulemma oli outo.
Ei olla hetkeen sekstattu että nyt tunti eron...

Voi olla et olet raskaana tai sit et ole. Oireet kuulostais raskaudelta mut voi olla että kuvittelet raskauden toivossa (mulle ainakin on käynyt niin... ). Hae testi heti ku voit ja kerro sit täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Voi olla et olet raskaana tai sit et ole. Oireet kuulostais raskaudelta mut voi olla että kuvittelet raskauden toivossa (mulle ainakin on käynyt niin... ). Hae testi heti ku voit ja kerro sit täällä :D

Juu kuvitella kyllä osaan ;)
Tein viimeksi liian hätäisesti testin ja nyt päätin etten ihan heti tee.
Ja luulin että huomenna tulis vasta se about 27pv täyteen mutta sehän olikin jo 31... Olen vaan sitä päivää odotellut ja jos ei ensi viikolla ala niin sitten ei koskaan ;)

Olen kyllä muuten reipas ja tänäänkään en päässyt millään ylös sängystä.
Ja pissattaa koko ajan... Juon kyllä paljon.
Arpomista siis ;)

Yhteistyössä