AUTTAKAA NYT....MÄ TAIDAN OLLA TULOSA HULLUX...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
oon niiiin väsyny kaikkeen..tätä ei tosiaankaan päällepäin huomaa mutta luulen että kävin aika lähellä sitä tilannetta missä äiti on niin toivottoman väsynyt että voi tehdä lapselle jotain...tää on niin kauheaa...olen sairastannu masennusta kauan,mutta kukaan ei varmasti sitä huomaa päällepäin....mutta lääkityksellä olen ollut kauan,mutta terapia loppui jo pari vuotta sitten kosak terapeutti totesi mun olevan "terve".....olen ollut koko ajan töissä, yrittänyt huolehtia perheestä, jne. töissä on pakko olla muuten ei pärjää....mutta jaksaminen on ollut iakaajoin todella koetuksella..olen pitkään yritäänyt viestittää väsymystä..ja kertoa olosta mutta ei ketään tunnu kiinnostaan...koko ajan vaan saan moitteita ja lisää paineita...mies on perseestä kun suoraan sanoo..ei ole koko aikan ymmärtäny muntilannetta....sekvaa tekstiä mutta pelkään että tässä käy jolain tapaa vielä huonosti..mutta menepä se jolekin sanomaa!!!!viedään vielä perhe ja muutenkin ei ole helppoa....

Alkuperäinen kirjoittaja DILLE:
Olisiko sinun kerrottava tilanteestasi työpaikkalääkärille? Olet uupunut, ja tarvitset lepoa.

tiedän sen,mutta...just loppuu työsopimus ja jään työttömäksi,joten ei kais eauta työterv.huollossa käydä..ja muutenkin ei ole helppo mennä sanomaan tällasta ja kun ei kukaan ymmärrä..sitä paitti pieni paikkakunta ja viimeksi terapeutti totesi että hällä ei ole mulle enää mitän annettavaa, ei ole oikein hyvä terapeutti en usko että auttaisi taasen alkaa hänen luona käymään...

Alkuperäinen kirjoittaja DILLE:
Mutta jos entisestä terapiasta on jokaksi vuotta aikaa, niin kannattaisi varmaan päivittää tilanteesi. Onko esim. lääkkeet oikeat?

niin kai se pitäsisi..mutta en usko että uskallan tilannetta kertoa juuri niin ukuin se on..pelkään että minusta tehdään esim.sopimaton äiti..tms...sitä en kestä...

Yhteistyössä