Auttakaa nyt äkkiä hyvät mammat!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitee kahelle82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitee kahelle82

Vieras
Kertokaa kun olen nyt laihuttanut ja en yhtään tiedä syönkö liikaa jne niin osaisko joku laihutuksen ammattilainen kertoo miltä mun tää päivä kuulostaa ja tällästä saman kaltasta oon tehnyt nyt 2viikkoa ja paino tippunu vähän jne.

Aamulla- 3kuppia kahvia rasvattomaan maitoon.

vettä vettä vettä...

päivällä- rasvatonta raejuustoa 2desiä suunnilleen eli sellanen pikku purkki ja sitten sitä vähärasvasta mansikka rahkaa alle desi eli ihan pikku nokare vaan ja vettä vettä vettä....

illalla- 2 real täysjyväruispalaa ja siihen 5%juustoa 2siivua ja kaksi salaatinlehteä ja kurkkua 4palaa ja yksi riisikakku pelkilteen ja vettäääää...

nooh nyt illalla repsahin syömään näitä pirkan naposteluporkkanoita KOKO PUSSIN!!! mitäs nyt..lihoonko nyt tai jotain ketokaa näistä porkkanoista jne kun en ite ymmärrä...siin on 250g porkkanaa:(...

ja siivoillu oon ja kävin rattailla n.3km ja aikana sellane n.tunti kun käytiin puistossa samal jne..eli ei pahemmin ees liikuntaa--kertokaa kaikki miliepiteet heti??

Et sä tuolla laihdu. jossain vaiheessa kroppa menee "säästöliekille" noin vähästä syömisestä. Kyllä sä tarttet energiaa ja ihan kunnon ruokaa. Kokeileppas painonvartijoiden pisteitä? Mä olen nyt 8 viikkoa laihduttanut enkä nälässä ollu kertaakaan ja painoa on lähtenyt 10 kiloa.

Sähän syöt noin 600-700kcal päivässä,eli todellakin liian vähän! Semmoinen 1200kcal päivässä on sopiva että elimistö saa sitä polttoainetta ja sillä tavalla se paino lähtee laskuun =)

Ei ole todellakaan tervettä syömistä tuollainen. Kauanko meinaat jatkaa? Pysyvästi laihdutaan elintapojen muutoksella. Mites sun vitamiinien, kuitujen, hivenaineiden jne. saanti. Nyt järki käteen hyvä ihminen!