Auttakaa noviisia Amazonin kanssa... Joululahjalelutilaus/ Oktonautit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jöpö

Vieras
Olisin tilannut amazonista omille ja kummilapselle oktonauttileluja, mut kun ne toimituskustannukset on ihan valtavat :o

Meniköhän kaikki ihan oikein? Miten teillä on varaa talata sieltä mitään, kun postikulut on ihan järkyt ja tuplaa tuotteen hinnan? Englannista on kyse.
Vinkkejä otetaan vastaan!

Tietääkö joku mistä oktonauttileluja sais tilattua?

Kiitos!

Riippuu myyjästä. usein postikuluiksi tulee itselleni vain pari euroa, kun osaa katsoa mistä tilaa. Ja paras tapa tilata on valita vaan niitä tuotteita, missä on super saver delivery, koska toimitus on ilmainen. Kannattaa todella vähän katsoa miltä myyjältä ostaa, etteivät postikulut nouse kamaliksi. Itselläni korkeinmmat postikulut ovat olleet 4e kun jenkeistä tilasin jotain. Kai yrität amazon.co.uk:sta tilata etkä amazon.com:ista?

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_c_1_4/279-3853615-4451949?url=search-alias%3Dtoys&field-keywords=octonauts&sprefix=octo#/ref=sr_nr_p_76_1?rh=n%3A468292%2Ck%3Aoctonauts%2Cp_76%3A186763031&bbn=468292&keywords=octonauts&ie=UTF8&qid=1323070729&rnid=184154031
Noissa ei esim. ole postikuluja.

Olen tilannut saksan amzonista yhdistelmät 50 euroa halvemmalla mitä ne englannin versiosta olisi ollut ja nyt lapsen joululahja toive englannin amazonissa 80 ja saksan 29

Kerrotko mitä tilasit niin voin tarkistaa, epäilen suuresti. Olen vuosia tehnyt hintavertailua Saksan, Britannian ja Jenkkien Amazoneista sekä eBaystä ja Britannian amazon on ollut ylivoimaisesti halvin. Varsinkin kun suurimman osan tuotteista saa ilman postikuluja. Tietysti jos ei osaa/viitsi yhtään etsiä tuotetta, ei sitä sitten löydäkään.

Voisitko nyt kertoa niitä esimerkkejä? Turha tulla tyrkyttämään, jos ei ole edes mitään kunnon todistetta väitteistäsi? Voisinhan minäkin tulla tänne paasaamaan kuinka saksan amazon varastaa rahani ilman mitään perusteita.

:DD Herramunjee. Kyllä sitä kaikesta saadaan tappelu aikaseksi :P No mutta joo, sitä saksan kokeilin kerran mutta oon kyllä siitä englannin pitänyt enemmän. Miehelle sain järkkärin pirun hyvään hintaan ja se oli tosiaan juuri ilman postikuluja :)

[QUOTE="minä";25162766]Minä tilasin juuri oktonautteja Amazonilta. Tulivat jo kottinkin. Ei tullut mitään toimituskuluja, kun tilasi olisihan se yli 25 punnalla.[/QUOTE]

Juu se on juuri se Free Super Saver Delivery :)

Kuinka nopeasti rahanne on lähtenyt tililtä kun olette valinneet visakortilla maksun. Tilasin viime perjantaina, lauantaina tuli viesti että tilaus on toimitettu ja mitään rahaa ei ole tililtä mennyt?

[QUOTE="äippä";25162796]Kuinka nopeasti rahanne on lähtenyt tililtä kun olette valinneet visakortilla maksun. Tilasin viime perjantaina, lauantaina tuli viesti että tilaus on toimitettu ja mitään rahaa ei ole tililtä mennyt?[/QUOTE]

Veloitetaan kun lähetetään, ettei tule turhaa maksua, jos tuote onkin vaikka varastolta loppu. Eli maanantaina menee, kun vkloppuina ei ole pankkipäiviä :)

kiitos vinkeistänne... Mä olen siis ihan aloittelija ja alkaa pikkuhiljaa homma aukeemaan ;)
Mä löysin noita oktonauttien Gubeja ilman noita postareita, mut octopodia ei taida löytyä... :(

Jos joku osaa tässä auttaa, niin SUURI kiitos :)

Yhteistyössä