auttakaa nopeesti..päätöksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
mitä mun pitäsi tehdä,kun petin poikakaverini luottamuksen viime viikonloppuna...ei mitään pettämistä eikä kolmatta osapuolta!! Mutta kokeilin aineita josta hän ei pidä. Se oli vain kokeilu,mitä en aijo ikinä enään tehdä.

Hän jätti minut heti kun kerroin tälle..molemmat rakastetaan toisiamme ja muuten meni hyvin..Nyt hän suostuu ottamaan minut takas jos luoen kasan kirjoja moraalista ja elämästä (että ajattelisin asioista erilailla),kirjoitan sille esseitä moraalistani ym. lisäksi en saa käydä baareissa ennen kun hän voi luottaa muhun uudestaan..Suostuin ehtoihin,koska rakastana tätä ihmistä niin mutta nyt rupesin miettimään että onko tämä ihan sairasta,miksi suostun?

Parisuhdeterapiaan hän ei suostu menemään!

nyt se tuli kotii pitää mennä...

..ei se tullutkaan..

niin tosiaan hän sais käydä baareissa ja tehdä mitä huvittaa,niin kuin aina!
minäkin joudun työni puolesta matkustelemaan paljon, ja on se vähän tyhmää kun muut lähtee bilettään ja mä jään hotellihuoneeseen yksin istuskeleen,kun en saa lähtee..

Onko kellään vastaavia kokemuksia ja mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä..en pelkää lähtemistä parisuhteesta,rahaa on ja ystäviä ja varmasti halukkaita poikaystäväehdokkaita!

sanokkaa nyt jotai!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 14:52 minä kirjoitti:
mitä mun pitäsi tehdä,kun petin poikakaverini luottamuksen viime viikonloppuna...ei mitään pettämistä eikä kolmatta osapuolta!! Mutta kokeilin aineita josta hän ei pidä. Se oli vain kokeilu,mitä en aijo ikinä enään tehdä.

Hän jätti minut heti kun kerroin tälle..molemmat rakastetaan toisiamme ja muuten meni hyvin..Nyt hän suostuu ottamaan minut takas jos luoen kasan kirjoja moraalista ja elämästä (että ajattelisin asioista erilailla),kirjoitan sille esseitä moraalistani ym. lisäksi en saa käydä baareissa ennen kun hän voi luottaa muhun uudestaan..Suostuin ehtoihin,koska rakastana tätä ihmistä niin mutta nyt rupesin miettimään että onko tämä ihan sairasta,miksi suostun?

Riippuu mitä olet kokeillut...

Vaikea suhteuttaa asiaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 16:33 misc kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 14:52 minä kirjoitti:

Riippuu mitä olet kokeillut...

Vaikea suhteuttaa asiaa...

Minun mielestäni tuossa ei ole mitään suhteuttamista.Ymmärrän että luottamus on mennyt ja siihen menee aikaa saada takaisin.
Muttei oikeuta sitä että toiselle määrätään tiukat säännöt ja toinen tekee mitä lystää.

Olitkin tosissas. No eihän tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Turha tehdä kärpäsestä härkästä. Mikäs moraalinvartija miehes on? Aiotko olla sen tossun alla? Mistä tiedät mitä se tekee...? Tuli sellanen olo että se tykkää nyt nöyryyttää sua ja olla niskan päällä.

kiitos kaikille vastanneille! :flower:

kyl tää on nyt ohi,ellei mies oo valmis itse noudattamaan samoja sääntöjä...kauhee vaan heittää monta yhteistä vuotta pois ja unotaa kaikki tulevaisuuden suunnitelmat,mut kai tää kaikki oli kuitenkin mun vikaa. :ashamed:

Yhteistyössä