Auttakaa ! Näättekö tässä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoraunio.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoraunio.

Vieras
Eli siis tänään tein tälläsen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4396306.jpg

Eli siis nyt mennään kp30/28 ja menkoista ei tietoakaan. Eilen aamuyöstä vessassa käydessäni tuli pyyhiessä juuri ja juuri erottuvaa rusehtavaa tuhrua.

Kysymys kuuluu, näkeekö kukaan tossa testissä "mitään"? Kuva otettu 15 min jälkeen pissaamisesta.

Näen 3 juuri sellaista viivaa mitä noihin halpoihin liuskatesteihin tulee aina, joskus niihin saa jopa vähän väriä näkymään. Sorry ilonpilaus, mutta itse olen saanut tuollaisia ties kuinka monta. Toivottavasti kuitenkin sinullekin vielä tulisi testiin kunnon viiva! :)

Tein uuden, ja tuli lähes samanlainen. 15 min kohdalla olin varma että näkyi "jotain" mutta se lähti pois joskus 20 minuutin jälkeen. Piti vielä sanoa että ruskeaa tuhrua ei ole tullut aamuyön jälkeen ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hermoraunio.:
Tein uuden, ja tuli lähes samanlainen. 15 min kohdalla olin varma että näkyi "jotain" mutta se lähti pois joskus 20 minuutin jälkeen. Piti vielä sanoa että ruskeaa tuhrua ei ole tullut aamuyön jälkeen ollenkaan.

Ja mitä sanoo sen käyttohje siitä ajasta? En mä kyl nähny mitään tossa tikussa, kontrolliviivan lisäksi.

Yhteistyössä