auttakaa mua päättämään (töistä kyse)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mn

Vieras
eli mulla loppuu äippäloma maaliskuun puolessa välissä. vauva silloin vajaa 9 kk.
mies on töissä ja hänestä ei koti-isäksi ole 2 vuodeksi (kun haluaisin hoitaa pienimmän 3 vuotiaaksi kotona)

itsellä ei vakkaripaikkaa ja nyt on tilanne se et saisin vakkaripaikan mut tuntipalkka ois noin 8 egee.
jos taas lähen sit töihin kun lapsi 3 niin tekisin vaan sijaisuuksia mut tuntipalkka vähintään 9,5 egee+ lisät. töitä ois kumminkin paljon tiedossa.
tää paikka minkä saisin nyt ei ole mun omalta alalta mut kivaa hommaa ja siel ei paljon lisä tule.

mulle ei palkalla periaatteesa ole niin väliä paljon saan ja kummatkin työt on kivoja.
mietinkin et jos laitan vauvan 9 kk hoitoon tulenko katumaan sitä rankasti koska ottaisin työn astaan vaan sen takia et saisin vakkaripaikan??

kertokaa mielipiteitä.

Mistä tiedät ettet saisi vakkaripaikkaa omalta alaltasi 2vuoden päästä?? Ehdottomasti jäisin kotiin sinun tilanteessasi, kun se kerran taloudellisesti tuntuu olevan mahdollista! Itse laitoin vuoden ikäisenä tyttäreni hoitoon ja se on päätös jota olen katunut ja PALJON!!!

Jos mahdollisuus jäädä kotiin, jää ihmeessä!! 9kk aika pieni aloittamaan hoitoa, jos ei ole "pakko". Eiköhän se työpaikkatilanne ole taas eri parin vuoden päästä, joten sit voisikin taas olla monta mahdollisuutta lisää.

jos on mahdollista jäädä kotiin niin jää ihmeessä! Itse joudun viemään lapsen pienenä hoitoon, ja en sitä tekisi, jos olisi pienikin mahdollisuus jäädä kotiin.

no aika yksimielistä tuntuu olevan, sehän tässäon kun pelkään just sitä et kadun kun laitan pienen hoitoon. et tää tais auttaa mua päättämään, et töihin en mee.

ja 2 vuoden päästähän voi olla et töitä on hyvinki tarjolla.

kiitos

Toisaalta voihan olla ettei kahden vuoden päästä olekaan töitä tarjolla, ja edessä on vielä lisää työttömiä vuosia, joka sitten vaikeuttaa taas jatkossa työnhakua (työkokemuksen puute)...

Yhteistyössä