Auttakaa mua löytämään alani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hukassa"

Vieras
Olen nyt näiden asioiden kanssa paininut lähes koko ikäni, eli mikä minusta tulee isona?! Olen lukenut kahteen ammattiin joista toinen on tekninen ja toinen palvelu alalla. Olen vakituisessa työssä asennus ja huoltopuolella. En valita, mukavaa hommaa, mutta haluan silti jotain muuta.. Haasteita, parempaa palkkaa, enemmän vapautta.. Jotain millä pärjää tulevaisuudessa eikä ole sidoksissa esim. Asuinpaikkaan.. Ihanat hei, voisitteko "johdatella" mua :D

haasteita-palkkaus ok-VAPAUTTA( sis oman työn tekemisen vastuun samalla) ,kaikkia noita löytyy metsäalalta ja töitä on tulevaisuudessakin niin aikaansaaville työmiehille ja koulutetuille(inssit). plussana kauniit pakkaspäivät saloilla ja keäaamujen usvan hetket

Lähde opiskelemaan biznes alan ammattilaiseksi, haasteita tulee riittämään yrittäessäsi saada palvelijaasi saamaan toista palvelijaasi saamaan kolmatta palvelijaasi sulkemaan hummerisi takaluukun rahapaalien pursuessa yli. Ajaessasi köyhien yli lentokentälle tehden buziness puheluita yhtä aikaa vasemman ja oikean korvan voyager legend kuulokepuhelimilla voit suunnitella vietteleväsi japanilaisen lentoemännän(mies tai nainen) ja kuiskaavasi hänen korvaansa "konnichiwaa" kun laskeudut hänen hellään syleilyynsä koneen laskeutuessa Shangri Lan salaiseen laaksoon.

T: Buziness professional, merkonomi

Puhun ja ymmärrän englantia sujuvasti ja jonkin verran ruotsia. Olen ajatellut lähteä lukemaan Saksaa. Alani työt mahdollistavat puolet vuodesta vapaaksi, mutta en välttämättä halua jatkaa tekniikan alalla. Hain amk-haussa opiskelemaan sähköä, konetekniikkaa ja muotoilua, mutta en sitten lähtenytkään kun en ollut satavarma. Luonnontieteet ja ympäristöasiat kyllä kiinnostavat, samoin yhteiskunnalliset ja uuden maailman asiat. Terveydenhuolto kuten sairaanhoitaja ei ole yhtään minun juttuni... Ja Berner, kiitos, naurattaa :D

Oletko katsellut paikkoja Englannista, kun kielitaitoa on? Siskoni poika opiskeli ensin hum.kandiksi pääaineina historia ja filosofia, maisterin tutkinnon aiheena oli kestävä kehitys. Työskentelee Englannissa maisteritutkinnon aiheen piirissä hyvällä palkalla. Sullahan on jo paljon erialan koulutusta, kokeile siipiäsi,kyllä ne kantaa. Tekniikka ja talous, miksi et hakenut AMK:iin opiskelemaan tuontotaloutta? Hei lähde opiskelemaan sitä vaikka Glasgowiin? Jos menet niin saat minusta tukijan.