M
myrkkykeuhko
Vieras
Haluaisin eroon tupakasta. Olin raskaana ja koko sen ajan olin polttamatta, ennen sitä poltin monta vuotta ja synnytyksen jälkeen typeränä aloitin uudestaan, kun imetys ei onnistunut. Nyt on siis tullut synnytyksen jälkeen poltettua puolisen vuotta. Miten mä pääsen eroon siitä? Tiedän, että se on haitallista myös lapselleni vaikkei suoraan altistukaan savulle. Mutta se on kuitenkin jotenkin eri asia kuin raskaana ollessa.. silloin oli itsestään selvää etten polta, koska myrkyt olisivat mennneet melkein suoraan vauvaan. Nyt kun poltan, teen sen niin etten ole lähelläkään lastani.
KUINKA ÄKKIÄ kunto paranee (ei hengästy niin helposti jne..?) lopettamisen jälkeen? Milloin sen huomaa, ja milloin se saavuttaa ei-tupakoitsijan tason?
Minulle olisi tärkeää saada kuntoni paremmaksi, joten kertokaa mulle hyvää motivaatiota antavia faktoja tupakoinnin lopettamisen hyödyistä! Mitkä asiat auttavat tupakanhimon iskiessä (ei kuitenkaan mitkään herkut yms?). Olen yrittänyt monesti lopettaa kertaheitolla mutta se ei onnistu.
Olisi ihanaa jos joku vastaisi noihin kysymyksiin ja keksisi, millä keinoilla pääsen tästä paskasta tavasta eroon? Itsekuria tarvisi, mutta mistä sitä löytyy...
KUINKA ÄKKIÄ kunto paranee (ei hengästy niin helposti jne..?) lopettamisen jälkeen? Milloin sen huomaa, ja milloin se saavuttaa ei-tupakoitsijan tason?
Minulle olisi tärkeää saada kuntoni paremmaksi, joten kertokaa mulle hyvää motivaatiota antavia faktoja tupakoinnin lopettamisen hyödyistä! Mitkä asiat auttavat tupakanhimon iskiessä (ei kuitenkaan mitkään herkut yms?). Olen yrittänyt monesti lopettaa kertaheitolla mutta se ei onnistu.
Olisi ihanaa jos joku vastaisi noihin kysymyksiin ja keksisi, millä keinoilla pääsen tästä paskasta tavasta eroon? Itsekuria tarvisi, mutta mistä sitä löytyy...