M
masentunut
Vieras
olen 7rv ja minusta on alkanut usein tuntua että en halua lastani, meidän ehkäsy petti joten lapsi ei ole suunniteltu, olemme mieheni kanssa seurustellu 8kk vasta, ja minusta mieheni ei osaa kantaa vastuuta edes jokapäiväsistä kotihommista saati sitten vauvasta, ja minulla on niin vahva tunne että jään vauvani kanssa yksin jossain vaiheessa elämää kun miestä ei kiinnosta enää kun ei se ollutkaan niin helppoa. eilen mieheni suuttui minun mielenvaihteluihin ja tahallisesti kaahas auton kanssa että minulle tulee huono olo jotta hän pääsisi karkuun riidastamme. lapsellista. minulla on tarpeeksi paha olo muutenkin.. tuli tunne että hän ei välitä. miksi hän muuten haluaa minulla pahaa... itken joka päivä kun vauvan tulo ahdistaa, on minulla kerran päivässä hyvän olon merkkejä että luoja on suonut mulle lapsen. mutta tunnen sitä hyvää oloa liian vähän. musta tuntuu että olen miehenikin äiti kun päivittäin joudun muistuttamaan aikuista miestä asioista. hän ei auta kodin hoidossa eikä oikeestaa missään.... ahdistaa että joutuisin elämään yksin lapseni kanssa mieheni vaan tehdessä mitä lystää... olen vasta 21 en ole valmis yh äidiksi..