auttakaa minuu....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
olen 7rv ja minusta on alkanut usein tuntua että en halua lastani, meidän ehkäsy petti joten lapsi ei ole suunniteltu, olemme mieheni kanssa seurustellu 8kk vasta, ja minusta mieheni ei osaa kantaa vastuuta edes jokapäiväsistä kotihommista saati sitten vauvasta, ja minulla on niin vahva tunne että jään vauvani kanssa yksin jossain vaiheessa elämää kun miestä ei kiinnosta enää kun ei se ollutkaan niin helppoa. eilen mieheni suuttui minun mielenvaihteluihin ja tahallisesti kaahas auton kanssa että minulle tulee huono olo jotta hän pääsisi karkuun riidastamme. lapsellista. minulla on tarpeeksi paha olo muutenkin.. tuli tunne että hän ei välitä. miksi hän muuten haluaa minulla pahaa... itken joka päivä kun vauvan tulo ahdistaa, on minulla kerran päivässä hyvän olon merkkejä että luoja on suonut mulle lapsen. mutta tunnen sitä hyvää oloa liian vähän. musta tuntuu että olen miehenikin äiti kun päivittäin joudun muistuttamaan aikuista miestä asioista. hän ei auta kodin hoidossa eikä oikeestaa missään.... ahdistaa että joutuisin elämään yksin lapseni kanssa mieheni vaan tehdessä mitä lystää... olen vasta 21 en ole valmis yh äidiksi..
 
alkuraskaus on useille aika vaikeaa aikaa, vaikka ns. taustat olisikin kunnossa. Jo paha olo voi masentaa. Anna itellesi mahdollisuus kuulostella äidiksi tulemisen tunteita raskauden eri vaiheissa ja usko, että tulevissa vaiheissa tuntuu paremmalta. Se vauva on kyllä ihana, kun sen on saanut. Mun nuorin lapsi on mulle todella rakas, vaikka koko raskauajan toivoin keskenmenoa tms. koska mies oli masentunut eikä pätkääkään kiinnostunut perhe-elämästä. Kun vauva oli syntynyt, päätin, että kestän tota ukkoa nyt sen verran aikaa, että tunnen pärjääväni vaikka yksinkin lastenkin kanssa. Päivä kerrallaan kului, enkä kuitenkaan enää hautonut pois muuttoa, vaan aloin aukoa suutani jokaisesta ärsyttävästä asiasta. Välillä tuli ja tulee isoja riitoja, mut se on elämää ja tärkeintä, et lapset saa pitää isänsä. Ja p.s. isäkin on erittäin kiintynyt nuorimpaan lapseensa, jota ei varmasti odottanut innoissaan.
 

Yhteistyössä