Auttakaa..minne olen hukannut autonavaimeni!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kömpelö tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kömpelö tapaus

Vieras
Auton laitoin talliin ja ovet lukkoon. Nyt en löydä avaimia mistään! Olen penkonut käsilaukkuni, takintaskut, pöydät, hyllyt ja sohvanvälit..ei löydy mistään! Toivon todella että ovat täällä sisällä jossakin..jos ovat ulos tippuneet, niin eihän niitä löydy vasta kuin keväällä kun lunta sataa koko ajan :O kävin jo pyörimässä tuolla pihalla jos näkyisi, mutta tuloksetta.

Apuva..mistä voisin vielä katsoa?

meillä yleensä tavarat löytyvät joko pesukoneesta tai pyykkikorista.. tosin 2 v. pojalla on osuutta asiaan :) Myös lieden alla olevasta luukusta löytyy mitä kummallisempaa tavaraa... Onnea etsintään!

Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:
meillä yleensä tavarat löytyvät joko pesukoneesta tai pyykkikorista.. tosin 2 v. pojalla on osuutta asiaan :) Myös lieden alla olevasta luukusta löytyy mitä kummallisempaa tavaraa... Onnea etsintään!

Kiitos! ei tässä oikeastaan ole muuta mahdollisuutta kuin että tuo meidän taapero on käynyt äitin laukulla ja piilottanut avaimet jonnekin, tai sitten olen tosiaan ne tiputtanut taloyhtiön pihalle :( ouhh..mies nirhaa minut kun tulee töistä...

Katso takin taskut vielä uudelleen. Sitten alat miettiä mitä yleensä teet heti kun tulet kotiin. Riisutko heti vai käveletkö esim. keittiöön. Oliko sulla kauppakasseja. Yritä muistella ja käy vielä paikat läpi.

Yhteistyössä