Lisää liikuntaa reilusti. Joka päivä lenkillä, tunti vähintään reipasta kä'velyä, yksi lepopäivä viikossa.
No lue sitte vaikka tuoteselosteet. En jaksa vääntää sulle enää rautalangasta. Tai jatka itelles valehtelua, voi niinki elää onnellisena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaa tuossa mun jugurtissa on kyllä ihan sellaisia rouskuvia paloja aika paljon, mut ehkä ne on vaan sokeripaloja tai jotain keinopalasia.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Niitä kaupan jogurtteja joissa on joku "maku" sanotaan maustetuiks jogurteks. Ei niitä. Maustamatonta/naturel jogurtti<a voi tietysti ite ehostaa tuoreilla hedelmillä, se on ihan eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos maustetulla ymmärretään hedelmiä/ marjoja, niin en usko, että niistä on haittaa. Sen sijaan on järkevää ostaa sokeritonta.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Maustettuja jugurtteja EI MISSÄÄN NIMESSÄ.
Ja juot AIVAN LIIAN VÄHÄN! 2 litraa VETTÄ päivässä.
Tsemppiä!! :flower:
Näinpä. Se mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella. Itse sain painonlaskuun vauhtia, kun aloin syömään öljyä, olin huomaamattani karsinut lähes kaiken rasvan pois, ja tosiaan ihminen tarvitsee (hyvää) rasvaakin..Alkuperäinen kirjoittaja pyykkilauta:Yhteenvetona voidaan todeta että nettikeskusteluista ei löydä absoluuttista totuuttaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis summasummarum, mitä?
oho aijaa. No niitä me ostettiin kyllä vasta tällä viikolla sitä ennen oli all-bran jotain järkyttävän pahoja muroja jotka oikeasti maistu sahapuruille. yöks.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Fitnes murot lens roskiin ainakin eilisessä olet mitä syöt jaksossa, ne ei oo oikeesti mitenkään terveellisiä, paljon suolaa jne
Joka päivä? Huh. No, kai se on terästäydyttävä tässä asiassa, josko se sit auttaisi. Ainakin lisättävä liikunnan määrää.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Lisää liikuntaa reilusti. Joka päivä lenkillä, tunti vähintään reipasta kä'velyä, yksi lepopäivä viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Näinpä. Se mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella. Itse sain painonlaskuun vauhtia, kun aloin syömään öljyä, olin huomaamattani karsinut lähes kaiken rasvan pois, ja tosiaan ihminen tarvitsee (hyvää) rasvaakin..Alkuperäinen kirjoittaja pyykkilauta:Yhteenvetona voidaan todeta että nettikeskusteluista ei löydä absoluuttista totuuttaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis summasummarum, mitä?
Kärsivällisyyttä ap, onhan sulla huomasti tipahtanut paino (4kg/2vkoa, jos oikein ymmärsin), paino tipahtelee aina välillä hitaammin. Jaksat vaan olla kärsivällinen!
Mä syön rasvatonta maitorahkaa leseiden kanssa, niin siihen lorautan ihan tavallista rypsiöljyä vähän. Jossain laihdutusohjelmassa joku söi ihan ruokalusikallisen päivässä, mutta en niin paljon kyllä laita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen kanssa miettinyt tuota öljy juttua, mutta kun en tiedä mitä öljyä sitä pitäisi syödä ja mitä ei. Ja kuin paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus:mulla tippu paino sillä tavalla että kävin 6x viikossa 10km pyöräilylenkin..... ensimmäiset 4 päivää niin paino tippu jo 2kg...