Auttakaa! Mikä meidän vintillä/välikatossa elelee?

Tyyppi lähtee, mun mielestä, ääni kun kuuluu ylhäältä alaspäin ulkoseinää pitkin, illalla kun tulee hämärä.

Ja palaa aamulla noin seitsemän aikaan. Ropsauttaa muutaman kerran katolla ja sit onkin hipihiljaista iltaan saakka.


Suuri se ei voi olla. Ja toki on mahdollista, että se onkin päiväaktiivinen ja kiertää jotenkin ovelasti (sit sen on oltava tosi pieni) seinän välissä ylös ja alas.


Kärppä on nähty alkukesästä. Lähiaikoina ei. Mut sehän on päiväaktiivinen. Kuten oravakin.

Lepakkoja on. Mut miksi ne rymyäisivät välikatolla? Peltikatto on, tiilien allahan voisivat asustaa vaiks missä, mutta...


Hiiri? No ku se ei jyrsi eikä järsi.


Liito-orava?


Voi ei, mistä ja millaisen pyyntihäkin hankin jotta purunpudottelija saadaan katolta veks?
 
vierailija
Osta sellainen sähköpistorasiaan liitettävä hiiren ym karkotin. On todella tehokas. Maksaa n 15e ja lähettää niin korkeataajuista ääntä ettei ihminen sitä kuule mutta hiiret ym kyllä ja pysyvät poissa.
 
vierailija
Näätä vois olla jos kuulostaa isommalta kuin myyrä. On yöaktiivinen.

Luvassa kaameaa hajua jos tekee poikueen sinne ensi keväänä. Olen kuullut että karkottaminen onnistuu kun laittaa stereot ullakolle soimaan täysillä, naapurit ei ehkä tykkää jos asuvat lähellä.

Voit myös hommata heti tappavan minkkiloukun.

Super-Setis
 
vierailija
Näätä vois olla jos kuulostaa isommalta kuin myyrä. On yöaktiivinen.

Luvassa kaameaa hajua jos tekee poikueen sinne ensi keväänä. Olen kuullut että karkottaminen onnistuu kun laittaa stereot ullakolle soimaan täysillä, naapurit ei ehkä tykkää jos asuvat lähellä.

Voit myös hommata heti tappavan minkkiloukun.

Super-Setis
Tässä,tietoa

 
Näätä vois olla jos kuulostaa isommalta kuin myyrä. On yöaktiivinen.

Luvassa kaameaa hajua jos tekee poikueen sinne ensi keväänä. Olen kuullut että karkottaminen onnistuu kun laittaa stereot ullakolle soimaan täysillä, naapurit ei ehkä tykkää jos asuvat lähellä.

Voit myös hommata heti tappavan minkkiloukun.

Super-Setis

Niiku siis toi katto on auki parhaillaan kun tehdään remppaa. Tai siis puolet sisäkattoa.
Mies tykkää kuunnella musiikkia iha v.itun kovaa, lisäksi on sahattu, piikattu ja metelöity urakalla koko kesän.

Jos se ois liito-orava niin oisko se kanttuvei minkkilouussa?

Pyydystävässä loukussa olevan näädän saan kyllä jälkikäteenkin päiviltä, oravaressua en osaisi herättää henkiin.
 

Yhteistyössä