Auttakaa MIEHET !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö33pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö33pulassa

Vieras
olen ollut avoimessa suhteessa miehen kanssa nyt lähes vuoden.

vietämme ihania hetkiä kahdestaan, ja olemme sopineet että tämä on seksiä, ja jos tunteita tulee niin sitten katsotaan mitä tehdään.

emme asu yhdessä, eikä muutenkaan olla esitelty toisiamme ystävillemme tai sukulaisille.

mutta ongelmia on tällaisessakin suhteessa.
viime aikoina on ollut kiireitä kummallakin, emmekä ole tavanneet viimeisen kuukauden aikana kuin kerran.
minua nyt vaivaakin kovasti tuo että emme ole ehtineet tavata, ja olen jo onnistunut hieman ärsyttämään tämän miehenkin sillä "nalkuttamisella" koska olisin halunnut tavata enemmän.

sitä en pyytele anteeksi että avoimesti ja suoraan olen ajatuksiani hänelle kertonut, mutta mikä minua kauheasti ihmetyttää on se että juuri se avoimuus ja suoraan puhuminen aiheuttaa sen että tämä mies vetäytyy ja ottaa etäisyyttä, ja minusta se on kamalaa koska mikä sen tärkeämpää kuin avoin ja suora keskustelu asioista !! ?? !! ??

vai miten on miehet ?? ?? ??

minusta tuntuu että juuri se minun avoimuuteni ja suoraan keskustelu etäännyttää hänet minusta, vaikka en voi käsittää miksi niin on !?!?

joten auttakaa nyt hyvät miehet ja kertokaa mikä miehen logiikka tuo on !!!

ja sen verran selvennystä, vaikka tuolla laitoin "nalkutustani"...niin ei se ihan nyt sitä pahimmillaan ole, vaan kyllä olen ihan asiallisesti asoita tuonut julki.

mutta miksi on niin vaikeaa puhua asioita suoraan ja avoimesti !?

Jos se haluaa pitää asiat helppoina ja yksinkertaisina, kevyttä tapailua ja seksiä, niin mistä sitten pitäisi alkaa puhumaan "suoraan ja avoimesti" ja käymään jotain tärkeitä keskusteluja? Kuulostaa siltä että ne keskustelut ovat johdattelua kohti vakavaa seurustelua.

Sitäpaitsi useimpia heteromiehiä ei kiinnosta naisten loputon hölötys ja asioiden loputon vatvominen. Naisten kanssa ei saa ikinä mitään rauhaa kun niillä on koko ajan tarve puhua ihan mistä tahansa kunhan vaan puhutaan, rauha ja hiljaisuus on naisille luonnotonta. Käyttäkää naiset aivojanne enemmän ja suutanne vähemmän.

Olisikohan miehesi ihastunut johonkuhun toiseen? Jos suhteessanne ehdottomasti paras puoli on seksi, niin ehkä mies ei halua mitään muuta kuin vain sitä. Saattaa olla, että miehesi on täysin kyvytön ja haluton keskustelemaan, vaan hän haluaa vain panna. Alkuvaiheessa himoissaan hän on saattanut myöntyä siihen, että teillä kaikki asiat ovat avoimia (myös tunteet), mutta siinä vaiheessa hän todennäköisesti olisi sanonut mitä tahansa, jotta pääsee vain panemaan.

Kokemukseni mukaan pelkkään panemiseen liittyvät suhteet kuolevat yleensä omaan mahdottomuuteensa viimeistään kahdessa vuodessa. Fyysinen intohimo häviää tai suhde rupeaa muutoin tuntumaan tyhjältä. On myös mahdollista, että jommalla kummalla tulee tunteita toista kohtaan (ihastumista/rakastumista tai inhoamista/halveksuntaa).

Jos et saa vastauksia kysymyksiisi mieheltä, niin eipä ole paljon tehtävissä. Voit toki yrittää asiallisesti pyytää, että mies olisi kerrankin avoin, olisi tosi mies eikä pakeneva hiiri ja vastaisi edes kolmeen kysymykseesi rehellisesti. Voit tietysti myös sanoa miehelle, että et halua jatkaa, kun alussa sovittu rehellisyys ei hänen puoleltaan toteudu. Tosin siinä tapauksessa ole sitten jämäkkä, äläkä todellakaan ota miestä takaisin, ellei suostu keskustelemaan. Vaatimisen riskinä on se, että menetät miehen. Mieti itse, onko hän sen arvoinen.

mutta nämä meidän keskustelut olisi juuri sitä että miten voisimme tavata useammin jne.
sekä ajatuksia yhdessäolosta jne.

ehkä häntä sitten "pelottaa" että alankin haluamaan jotain enemmän, vaikka niin ei tällä hetkellä ole, sillä minulle tällainen avoin suhde sopii oikein hyvin, minullakin on hyvin kiireinen työ ja todella epäsäännölliset työajat, joten ei kovin vakava suhde ole vielä mielessä.

on tässä kuukausien varrella ollut näitä iloja ja suruja ennenkin, ja aina olemme suhdetta jatkaneet, välillä ihmettelen sitä suuresti että näinkin kauan olemme tätä jatkaneet, kohta vuosi täynnä.

välillä sitä miettii että sen seksin voi saada toisaalta "helpommalla", on ollut hankaluuksia järjestää yhteistä aikaa ennenkin.
ei vain aina jaksaisi näitä samoja ongelmia toistaa.

mutta eihän mitkään suhteet ole ongelmittomia...ei edes kevyemmät...

"ehkä häntä sitten "pelottaa" että alankin haluamaan jotain enemmän"

Jos sinä nalkutat siitä, että haluaisit tavata enemmän, sinä selvästikin haluat "jotain enemmän" kuin hän. Olepa rehellinen itsellesi: haluaisit suhteen etenevän. Ja kun se ei sitä tee, ajattelit sitten vaatia sitä "suoraan"

Ongelma on se, että sinä et ole rehellinen itsellesi, jonka takia olet sitten lupaillut miehellekin mahdottomia.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö hyvä:
"ehkä häntä sitten "pelottaa" että alankin haluamaan jotain enemmän"

Jos sinä nalkutat siitä, että haluaisit tavata enemmän, sinä selvästikin haluat "jotain enemmän" kuin hän. Olepa rehellinen itsellesi: haluaisit suhteen etenevän. Ja kun se ei sitä tee, ajattelit sitten vaatia sitä "suoraan"

Ongelma on se, että sinä et ole rehellinen itsellesi, jonka takia olet sitten lupaillut miehellekin mahdottomia.

voihan tuossa olla jotain totuuttakin.

Olette sopineet, että suhde on seksiä. Miehen putkiaivoilla ajateltuna se tarkoittaa, että harrastatte vain seksiä, seksiä....ei mitään keskusteluja.

minusta tuntuu että juuri se minun avoimuuteni ja suoraan keskustelu etäännyttää hänet minusta, vaikka en voi käsittää miksi niin on !?!? "

No siksi ,koska haluan sinulta VAIN SEKSIä, jos alat nalkuttaa se merkitsee että, sulla on mua kohtaan tunteita, en halua tätä.
haluan vain jalkojesi väliin, ja minä itse päätän koska mun tekee sua taas mieli, ei sun persoonaa mutta, sun piparia. ei muuta.

juu, aikalailla hyväksikäytetty ap on, miehen käytös sen viimein todistaa. Mutta jos homma on aloitettu käyttämällä piparia ja siihen halutaan muutosta, niin kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, joka on tullut todistettua.

Nimenomaan kirjoitit itse sen, mikä miestä mättää.

Haluaisit keskustelua siitä, miten voisitte tavata useammin. Toisin sanoen, haluat lupauksia tästä eteenpäin. Se merkitsee miehelle sitoutumista. Ja sitä hän e tahdo.

Haluaisit "ajatuksia yhdessäolosta." Siis mitä? Tunneperäisiä keskusteluja jostain, millä ei ole miehelle mitään merkitystä. Hän ei ole sinuun rakastunut. Mitä hänen pitäisi sinulle puhua? Kuvittele oikeasti, millainen olisi se haluamasi keskustelu hänen kanssaan.

Ei ihme, ettei asia etene.

"Pelkkää seksiä" sopimus vs. avoin suhde ovat vastakkaisia käsitteitä. Niiden samanaikainen noudattaminen on mahdotonta. Mieli ei voi olla samaan aikaan avoin ja sopimuksesta suljettu. On vain yksi mieli.

Sinun on valittava tahdotko oikeasti elää mieleltäsi vapaana, vai orjana.

Yhteistyössä