Auttakaa lohiasiassa meidän perhettä, pyydämme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gun, Nicke, Ira, Ada & Pontus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27485608:
Eikö tätä avustajaa pysty vaihtamaan? Ilmeisesti hän ei vastaa teidän tarpeitanne. Mikäli työnkuvaan kuuluu toimittaa kauppa-asiat, täytyisi kyetä tuomaan kaupasta vaikka se dildo, mikäli semmoinen ostoslistalla on...

Työn kuvaan? Meillä ei ole mitään työsuhdetta. Hän vain tarjoutui auttamaan meitä hyvää hyvyyttään. Siitä se vain jatkui, koska auttajammekin on itse avun tarpeessa.

Työn kuvaan? Meillä ei ole mitään työsuhdetta. Hän vain tarjoutui auttamaan meitä hyvää hyvyyttään. Siitä se vain jatkui, koska auttajammekin on itse avun tarpeessa.

Tuossa tapauksessa en sitten narisisi lohesta.
Jos te ette itse pysty käymään ostoksilla, niin eiköhän teillä olisi oikeus henk.koht. avustajaan, jolla tämä asia olisi työtä.
Toivottavasti saatte lohenne jouluksi kuitenkin!

Suosittelen siirtymään Alepan kauppakassin asiakkkaksi. Itse tilaat netistä mitä haluat ja Alepan ystävälliset reippaat pojat kantavat kassit kotiin. Suosittelen, itse käytän tätä palvelua.

[QUOTE="vieras";27485862]Totta. Sen ymmärtää, että iäkkäämpi väestö ei osaa niin näppärästi sitä käyttää, mutta he osaavat kyllä lohensa hankkia.[/QUOTE]

Ja kaksplus palsta tuntuu myös aukeavan, google on toki aika tuntematon, joten ymmärtänee sen että palsta löytyy helpommin.

Ja kaksplus palsta tuntuu myös aukeavan, google on toki aika tuntematon, joten ymmärtänee sen että palsta löytyy helpommin.

Joskus ihan laiskuus kyllä voittaa. Muistan kerran kysyneeni, että milloin alkoi joku tv-sarja ja sain ymmärrettävästi kauheat haukut, että katso googlesta. Ja oikeassahan olivat. Toisaalta siitä tuli ihan hyvä tv-sarjakeskustelu, kun kaikki se haukkuminen saatiin alta pois. Ja "kolmannelta", senkin olisi ehkä saanut aikaan aloittamalla jotenkin muuten, kuin kysymällä just sitä asiaa.

[QUOTE="vieras";27485871]Joskus ihan laiskuus kyllä voittaa. Muistan kerran kysyneeni, että milloin alkoi joku tv-sarja ja sain ymmärrettävästi kauheat haukut, että katso googlesta. Ja oikeassahan olivat. Toisaalta siitä tuli ihan hyvä tv-sarjakeskustelu, kun kaikki se haukkuminen saatiin alta pois. Ja "kolmannelta", senkin olisi ehkä saanut aikaan aloittamalla jotenkin muuten, kuin kysymällä just sitä asiaa.[/QUOTE]

En kyllä ikinä väittäisi kyseessä olevan laiskuuden jos ei googlea voi käyttää, se on niin nopea ja helppo tapa tarkistaa asioita, varsinkin kun on kyse sellaisista asioista minkä eteen ei tarvitse kahlata linkkiä linkin perään.

Kuka muka muutenkaan vaan päivystää palstalla niin intensiivisesti että välilehden avaaminen on jo ponnistus itsessään?

En kyllä ikinä väittäisi kyseessä olevan laiskuuden jos ei googlea voi käyttää, se on niin nopea ja helppo tapa tarkistaa asioita, varsinkin kun on kyse sellaisista asioista minkä eteen ei tarvitse kahlata linkkiä linkin perään.

Kuka muka muutenkaan vaan päivystää palstalla niin intensiivisesti että välilehden avaaminen on jo ponnistus itsessään?

Minä väitän, mutta olenkin erityislaiska:) Ja oikeastihan kyse on usein varmaan just siitä, että tahtoo aloittaa jonkun jutustelun. Eilen luin jostain, että 15-34-vuotaiden ikäryhmässä Suomessa kaikki käyttävät internettiä. Kaikki pitäisi tietysti olla "kaikki". Mutta onhan se niin, että "kaikkien" pitäisi kyllä sitä hakukonetta osata käyttää ja osaavatkin, mutta eivät viitsi.

Äh, en tiedä, näin aamusta en näköjään osaa päättää mitä mieltä olisin. Löytyisikö se googlesta?

[QUOTE="vieras";27485887]Minä väitän, mutta olenkin erityislaiska:) Ja oikeastihan kyse on usein varmaan just siitä, että tahtoo aloittaa jonkun jutustelun. Eilen luin jostain, että 15-34-vuotaiden ikäryhmässä Suomessa kaikki käyttävät internettiä. Kaikki pitäisi tietysti olla "kaikki". Mutta onhan se niin, että "kaikkien" pitäisi kyllä sitä hakukonetta osata käyttää ja osaavatkin, mutta eivät viitsi.

Äh, en tiedä, näin aamusta en näköjään osaa päättää mitä mieltä olisin. Löytyisikö se googlesta?[/QUOTE]

Löytyi.

Just Flip A Coin

:D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27486102:
nykyään monet googlen linkit aukasee tämän palstan. :D

Tämä on ihan totta!

Kun aloitin palstailun, kerroin miehelle siitä läskimuna-ketjusta. Mies totesi: "Oon mä lukenu sen jo ajat sitte". Kysyin: "Täh? Käytkö sä kaksplussan palstalla?", mies totesi: "No joo, joskus etin jotain googlesta ja meni sinne. Nykyään kaikkiin kysymyksiin löytyy googlen kautta vastaus sieltä".

Terkkuja vaan miehelle kun luet tämän! ;)

Noi lohet saa sieltä S-marketista varmasti. Mutta ketjua lukiessa eniten säälitti AP:n elämä, et kai tosiaan ole miehesi kanssa 24h kotona? Mielestäni ei tarvitse lopettaa elämistä vaikka menettääkin toisen jalan, kyllä siitä huolimatta pystyy elämään suht normaalia elämää, varsinkin kun ei ole yksin... Miksi ette ota palveluita käyttöön, esim. invataksi ei maksa juuri mitää invalidikortilla, sinunkin olisi hyvä saada helpotusta, jos miehesi ei pärjää hetkeäkään yksin, siihenkin on apua saatavana, pääsisit vähän pois kotoa esim.sinne kauppaan. Itse en olisi hyvinvoiva, jos olisin sidottuna kotiin ilman muuta elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27486102:
nykyään monet googlen linkit aukasee tämän palstan. :D

Itseasiassa taisinpa sitäkautta ekan kerran saapua palstalle jos en väärin muista. Joku googletus jonkun uutisen perusteella minkä linkkiä en enää muistanut :D

Yhteistyössä