Auttakaa lohiasiassa meidän perhettä, pyydämme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gun, Nicke, Ira, Ada & Pontus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gun, Nicke, Ira, Ada & Pontus

Vieras
Joulupöytään toivotaan tänä vuonna graavilohen sijaan kylmä/ kuumasavustettua lohta. Koska emme itse pysty käymään kaupoissa, auttakaa, pyydän. Meidän lähin kauppa, jossa ihana auttajamme käy, sijaitsee Espoon Lähderannassa oleva S-market.

ihme jos ei s-marketissa ole savulohta kylmä tai kuuma.. kait siellä joku tuttu käy jos ei ite pääse.

miksei muuten pääse ite kauppaan. :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27485326:
ihme jos ei s-marketissa ole savulohta kylmä tai kuuma.. kait siellä joku tuttu käy jos ei ite pääse.

miksei muuten pääse ite kauppaan. :confused:

Meillä ei enää ole kuin kolme jalkaa, yhteensä. Minä, tuo yksijalkainen, olen mieheni tykönä, aina, en rekisteröitynyt omaishoitaja, vaan ihan siltä pohjalta, mitä papin edessä lupasin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27485353:
juoksulohta ostettu vissiin useemmasta paikasta.

Paljastamme tyhmyytemme, koskavjuoksulohi on aivan outo termi meille.
Yhdestä ja samasta S-marketista on meille lohta ostettu raakana. Itse olemme jouluksi graavanneet.

Eikö se auttaja voisi kysyä kaupassa käydessään että anteeksi mutta mistä teiltä löytyy kylmä-ja lämminsavulohet? Tai näyttää myyjälle kirjoittamasi lapun jos hän ei osaa suomea/ruotsia.Mikä on ongelman ydin?

Auttajamme ei ole "löytänyt" näitä pyytämiämme lohituotteita, vaikka telkkarissakin olemme niitä nähneet. Voisitko ystävällisesti kertoa, missä laarissa näitä on esillä? Ovatko pakastealtaassa, missä?
Jossain missä on makkarat lihat-jauhelihat kalat ym. Jossain kylmähyllyssä
Tai soita ja kysy:)
S-market Lähderanta
Yhteystiedot
Osoite
Lähderanta 1, 02720 Espoo

Puhelin
010 76 66160
(0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)

Kova huoli taitaa lohesta olla, kun jo nyt sitä kärkytään Joulupöytään.

Kun täällä seinien sisällä elämme, joulu ja jouluruuat, lahjat, ynnä muut, ovat mielessämme. Vielä terveenäkin ollessamme meillä oli tapana, jo hyvissä ajoin, suunnitella juhlia. Etkö tiedä, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty? Tässä elämäntilanteessa on hyvä hoitaa hommat hieman hitaammin hyvien suunnitelmien pohjalta. Taablaa sinä vain tyylilläsi, mutta suo se myös toisille!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jossain missä on makkarat lihat-jauhelihat kalat ym. Jossain kylmähyllyssä
Tai soita ja kysy:)
S-market Lähderanta
Yhteystiedot
Osoite
Lähderanta 1, 02720 Espoo

Puhelin
010 76 66160
(0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)

Sydämelliset kiitoksemme Sinulle! Vastasit auliisti kysymykseemme, johon odotimme vastausta. Hyvää yötä, nuku hyvin. Olet iltarukouksessamme.

[QUOTE="ninni";27485539]Eikö se auttaja voisi kysyä kaupassa käydessään että anteeksi mutta mistä teiltä löytyy kylmä-ja lämminsavulohet? Tai näyttää myyjälle kirjoittamasi lapun jos hän ei osaa suomea/ruotsia.Mikä on ongelman ydin?[/QUOTE]

Niinpä. Auttajamme on meille tuikitärkeä. Emme halua menettää häntä jankuttamalla tästä lohiasiasta. Jokin ei vaan ole kohdannut...Hän on pitkälti meidän auttamisemme varassa...enemmän kuin usein, lohi on ollut puutelistallamme. Sitä ei vain ole kotiimme saatu.

Niinpä. Auttajamme on meille tuikitärkeä. Emme halua menettää häntä jankuttamalla tästä lohiasiasta. Jokin ei vaan ole kohdannut...Hän on pitkälti meidän auttamisemme varassa...enemmän kuin usein, lohi on ollut puutelistallamme. Sitä ei vain ole kotiimme saatu.

Eikö tätä avustajaa pysty vaihtamaan? Ilmeisesti hän ei vastaa teidän tarpeitanne. Mikäli työnkuvaan kuuluu toimittaa kauppa-asiat, täytyisi kyetä tuomaan kaupasta vaikka se dildo, mikäli semmoinen ostoslistalla on...

[QUOTE="vieras";27485567]Entä minä? :O[/QUOTE]

Kiitos Sinullekin. Nuku oikein hyvin. Laulan Sinulle unilaulun. Aa aa allinlasta, allin pää on taikinasta... Nukutko jo?

Yhteistyössä