Auttakaa laihduttamisessa!

Kertokaa, mitä pitää tehdä, että laihdun? Ja kuinka nopeassa ajassa, jos tiputettavaa on 15kg? Haluaisin tietenkin niin nopeasti, kuin mahdollista, mutten kuitenkaan liian nopeasti...

Tällä hetkellä käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, joko jumpassa tai sitten vaan siinä salilla, eli liikuntapuoli on jo kunnossa.

Hankaluuksia tuottaa tuo syöminen, en oikein tiedä, että miten pitäisi/kannattaisi syödä, siihen kaipaisin kovasti vinkkejä! Se pitää kuitenkin myös ehdottomasti ottaa huomioon, että imetän... Imettäessä ei saisi laihduttaa, tiedetään. Mutta jos sitä laihduttaisi silleen järkevästi, söisi hyvin, ei mässäilisi jne.

Olisko teillä antaa nyt jotain hyviä vinkkejä? Olisi kiva päästä taas normaalikuntoon raskauksien jälkeen :) :flower:
 
PahaSilmä
Jos urheille paljon niin nestettä saattaa kertyä, joten voi tuntua, ettei paino tipu, vaikka todellisuudessa olisikin laihtunut.

Syö vähän vähemmän, se on ainut millä mä oon joskus laihtunut. Siis etten syö neljää juustoleipää, vaan vain kaksi. :)
 
tsirp
Meijän isäntä ja kaverinsa piti 2vkon dietin ja molemmat laihtui 10kg. olivat kyllä ku p.ersuksiin ammuttuja karhuja mut laihtuivat kyllä :D En nyt muista sen nimee tähän hätään..
 
ystävä
Mä laihduin näin ihan vahingossa.
klo 8 puuro ja kahvi
klo11ruoka
klo14päiväkahvi ehkä pari voi leipää (ruis)
klo16.30ruoka, kahvit päälle
illalla jossain vaiheessa iltapalaksi jotain

Elikkä toisin sanoen en syönyt herkkuja ja ruoka oli normaali, joskus oli esim ranskiksia ja makkaraa, en tiedä miten näin pääsi käymään ja johtuuko tuosta mutta viime kesästä on 10kg tippunu, nyt ois vielä toi kiinteytys edessä mikä on varmaan aina sitä kun ei varmaan tapahdu vahingossa.
 
vierasap
Kiitos kaikille :)

Kuulostaiskohan tällänen syöntirytmi hyvältä

- Aamupalaksi puuroa
- Jos kauheesti jotain tekee mieli niin joku hedelmä ennen lounasta
- Lounaaksi keitto/salaatti ja 1 leipä
- Välipalaksi esim. hedelmäsalaatti
- Päivälliseksi lämmin ateria
- Iltapalaksi 2 leipää ja jugurttia.

Voisko olla hyvä? Ja jos kauheesti jotain tekee mieli niin sit just hedelmää tms. Ei aina sitä leipää tai varsinkaan muuta mässäiltävää =)

Laihtuiskohan näin siis, että 2-4 kertaa viikossa salilla, ainakin sen 3 kertaa... Ja ruokavalio tuo ylläoleva?
 

Yhteistyössä