K
kaikki keinot kokeiltu
Vieras
Kakan tuleminen on itkun ja tuskan takana. Kakka tulee kerran päivässä mutta on koko aamu on täyttä tuskaa ja huutoa. Olemme kokeilleet:
Mallasuute -> ei mitään tehoa
Levolac -> kauheita vatsanväänteitä
Luumuvesi -> ei mitään tehoa
Luumusose -> kauheita vatsanväänteitä
Vesi -> ei suostu juomaan
Täysin maidoton korvike 4 vk -> ei mitään muutosta
Monen merkkiset maitohappobakteerit -> ei mitään tehoa, vatsanväänteitä
Silicea vatsa-suolistogeeli -> ei mitään tehoa
Vyöhyketerapia seitsemän kertaa - > ei mitään tehoa
Pascoe happoemäsjauhe - > ei mitään tehoa
Kuumemittariin olen sortunut silloin tällöin kun huutoa ei muuten saa lopetettua. Sillä olen saanut kovia ja pitkiä pökäleitä tulemaan, mutta tätä en voi joka aamu jatkuvasti tehdä.
Alan olla jo tosi epätoivoinen näiden vatsaongelmien kanssa ja myös pinna kireällä kellon ympäri huutoon, vaikka yritän ymmärtää että kipuahan se varmasti itkee. Kaikki vinkit enemmän kuin tervetulleita, paitsi se että "kyllä se sitten ajan kanssa helpottaa"
Mallasuute -> ei mitään tehoa
Levolac -> kauheita vatsanväänteitä
Luumuvesi -> ei mitään tehoa
Luumusose -> kauheita vatsanväänteitä
Vesi -> ei suostu juomaan
Täysin maidoton korvike 4 vk -> ei mitään muutosta
Monen merkkiset maitohappobakteerit -> ei mitään tehoa, vatsanväänteitä
Silicea vatsa-suolistogeeli -> ei mitään tehoa
Vyöhyketerapia seitsemän kertaa - > ei mitään tehoa
Pascoe happoemäsjauhe - > ei mitään tehoa
Kuumemittariin olen sortunut silloin tällöin kun huutoa ei muuten saa lopetettua. Sillä olen saanut kovia ja pitkiä pökäleitä tulemaan, mutta tätä en voi joka aamu jatkuvasti tehdä.
Alan olla jo tosi epätoivoinen näiden vatsaongelmien kanssa ja myös pinna kireällä kellon ympäri huutoon, vaikka yritän ymmärtää että kipuahan se varmasti itkee. Kaikki vinkit enemmän kuin tervetulleita, paitsi se että "kyllä se sitten ajan kanssa helpottaa"