Auttakaa keksimään nimi pojalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

appe

Vieras
Tästä on muodostunut meille ihan mission impossible. Koska tuo perhanan mies ei kelpuuta mitään mitä ehdotan ja ei kuitenkaan itse ehdottele mitään.
Pidän vähän erikoisemmista nimistä, ei kuitenkaan mitään c- b-hässäköitä tai muuten liian outoja. Toisaalta myös vanhat suomalaisetkin nimet on ihania. Kaksi ehdotusta olen saanut miehelle läpi mutta itse en ole niistä ihan varma: Elmo ja Kosmo.
Tässä lista minulle mieluisista mutta miehelle kelpaamattomista nimistä:
Otto
Paavo
Niilo
Elmo
Niila
Mio
Edvin
Milo
Okko
Oven
Evan

Antakaapa kuulua nimiä please!

Osmosta en tykkää yhtään. Se on liian perus.
Anve, kumpis teillä siellä on? Millaisia ehdotuksia teillä on tyrmätty jos poika?
Väinöstä tykkäisin mutta mies ei. Viljo on myös ihana, mies vaan ei tykkää.

Meillä oli kanssa aikoinaan suuri ongelma keksiä pojalle nimi. Vielä ristiäisten alkaessakin sitä mietittiin :(

Tässä nyt jotain ehdotuksia mistä itse tykkään, kun noita sun ehdotuksia katselin meillä taitaa kyllä olla aika erilainen maku:
Anton
Lukas
Nuutti
Nooa (Noah)
Touko

Joo ei noista kyllä mikään iske.
Jason ja Ilja olisi myös sellaiset mitkä mies hyväksyy. Eli tällä hetkellä mahdollisia nimiä olisi Kosmo, Elmo, Jason ja Ilja. Noista ei vaan mikään iske täysillä mutta ehkä sellaista pojannimeä ei olekaan mikä iskisi jonka mieskin hyväksyisi :(

Aika moni näistä ehdotuksista on sellainen että lähipiiristä jo löytyy samannimisiä lapsia, eli minun kategoriassani ovat liian yleisiä.
Eikö kukaan tykkää Kosmosta? Sehän on melkein kuin Osmo, yhden kirjaimen erolla?

Mun mielestä Kosmo on tosi kiva nimi. Meillä odotellaan vauva kesäksi, eli ei ihan vielä nimi tarvisi miettiä, mutta meni tuonne kalenterin väliin listaan kivoista nimistä :)

Yhteistyössä