H
haluan karpata
Vieras
onnistuuko karppaus jos syö samaa kuin muut, mutta jättää ne kielletyt pois. Siis aamiainen: puuro ja marjat, itse syö vaan marjat ja vaikka rahkaa. Lounaaksi lihakastike ja peruna, syö salaatin ja lihapaloja kastikkeesta. Välipala leipä ja jugurtti, syö leivänpäälliset ja rahkaa. Päivällinen kuten lounas ja illalla kun muut syö lämpimiä leipiä ja jukrua, syö vain täytteitä ja sitä hiton rahkaa taas
Mistä lisää rasvaa?? Onko proteiineja liian vähän???