K
Kyllästynyt..
Vieras
tyttö 2½v, ollut täysin ilman vaippaa n.3kk, sitä ennen vaippa oli käytössä automatkoilla ja pihalla ja kylässä. Hienosti ITSE alkoi käymään pöntöllä, koskaan ei olla "pottailtu" vaan kaikki alkoi itsestään. Ainoa ongelma on se että puolen vuoden aikana tyttö on kakannut ainoastaan 3 kertaa pönttöön. Kerran oma-aloitteisesti, 2 kertaa kun tarpeeksi vahdittu millon meinaa kakata! Kakka on tullut kivuttomasti ja ei ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa muutenkaan. En vaan jaksaisi enää tätä kakkahousujen pesemistä, olen koittanut karkkipalkintoa, tarrataulua, kiristystä leluilla, mikään ei vaan auta! Ei välitä! Sillä hetkellä kun asiasta puhutaan niin harmittaa lasta, mutta sitten se jo unohtuu ja taas kakka on seuraavana päivänä housussa. Tekee sen salaa ja piilossa, ei ole aikaa juosta koko aikaa perässä ja vahtia, niin jossain välissä ehtii. Ensimmäisellä lapsellani oli sama ongelma ja n.2vuotiaana, mutta meni ohi itsestään. Pitääkö nytkin vain odottaa?!?