Auttakaa jos tiedätte mikä vaivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36

Elikkä...mulla on nyt kuukauden verran rinnat olleet arat/kipeät ja turvoksissakin vähäsen...ja oon yrittänyt miettiä mistä johtuis.Raskaanakaan en oo,testi oli negatiivinen...

Olisko jollain mitään tietoa mistä johtuis,ettei varmaan rintasyöpääkää voi olla...eikö pitäis olla kyhmyjä tai jotain.Välillä tuntuu että ne räjähtää pelkästä kosketuksesta...

Mutta jos osaatte auttaa ni iso kiitos!

No testi voi olla väärässäkin, joskus ne on, jos vain itse muistat milloin olet ovuloinut... Netissä oli jossain ovulaatiolaskuri, voit googlata ja katsoa sopiiko edelliset menkat aikatauluun.

Tai oletko vaihtanut ehkäisymenetelmää? Ettei olisi jotain hormonivaikutuksia sitä kautta...

Voi kai jokin tulehduskin turvottaa rauhasia, oletko mitannut onko sulla lämpöä? Tulehdushan tietääkseni aina näkyy kuumeena. Mittaa lämpö vielä jos haluat varmistua, se voi olla ihan vaan jotain tavallista pöpöäkin.

Jos se ei selvitä mitään, niin kannattaa käydä lääkärissä. Mulla ei itselläni koskaan arista kuin alkuraskaudesta ja maidon noustessa imetyksen alussa, mutta en oo hormonaalista ehkäisyä koskaan käyttänytkään... Huomenna sitten varaat lääkäriajan :hug:

ja topsiaan jos olet vaihtanut hormonaalista ehkäisyä tai aloittanut sen niin ne hormonit teki mulle ihan saman. ja olin kuitenkin käyttänyuyt ehkäisyrengasta jo liki 2v kun oireet tulivat..