Auttakaa joku mua nyt.. pelottaa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
etkö tiennyt että pillerit vähentää vuotoa!?! stressi voi viivästyttää kuukautisten alkamista muutamalla päivällä mutta kun käytät pilsuja niin pitäisi tulla säännöllisesti

Mene nyt jo oikeasti jonkun ammattilaisen juttusille. Ei tää oo enää tervettä vatvoa tätä asiaa täällä joka päivä. Onko sulla muutenkin tapana tehdä asioista pakkomielle? Jotenkin tulee mieleen, että oisko tuossa jotain lievää mielenterveysongelmaa takana, OCD:ta esim

oletkohan tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä? Seksistä voi lähestulkoon AINAtulla raskaaksi, mikään ahkäisy ei toimi 100 prosenttisesti. Harrastakaa seksiä vasta kunnollisessa parisuhteessa ja sitten kun tiedätte, että siitä voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja olette valmiita ottamaaan lapsen elämässänne vastaan.

[QUOTE="täti";28201992]oletkohan tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä? Seksistä voi lähestulkoon AINAtulla raskaaksi, mikään ahkäisy ei toimi 100 prosenttisesti. Harrastakaa seksiä vasta kunnollisessa parisuhteessa ja sitten kun tiedätte, että siitä voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja olette valmiita ottamaaan lapsen elämässänne vastaan.[/QUOTE]

kiva kun kirjottelee pimeessä läppärillä, eikä näppäimistössä ole taustavaloja.. muutama kirjoitusvirhe?

Menkää te provoilijat muualle, kiitos.
Suhde on kyllä ihan kunnon suhde, 3 vuotta ollaan yhdessä oltu ilman mitään riitoja tai muita ongelmia, joten siinä ei ole vikaa.
Tää pelko vaan tuli jotain, en tiedä mistä?
Lapsia vastaan mulla ei oo mitään, mutta en halua lapsia ennen kuin taloudellinen tilanne on sellainen, että voin elättää lapset itse, ilman että tarvitsee olla joka kuukausi ruinaamassa sossuilta tukia tai miettiä mistä sitä repii rahat uusiin talvihaalareihin yms.
Pakkomielteisyydestä en tiedä, mutta tätä pelkoa ennen mulla oli pitkään toinen pelkoa ja stressiä aiheuttava asia, joka kuitenkin sitten loppui itsestään.

Ja lisäyksenä vielä, vuodot on tulleet säännöllisesti, mutta 2. viimeisimmät tuntuneet jotenkin vähäisemmiltä kuin aiemmat.. Tosin eiköhän se oo tää järjetön stressaus ja pelkääminen sen takana?

Mä tavallaan ymmärrän sua, vaikken juuri tuota vahinkoraskautumista olekkaan koskaan panikoinut tai pelännyt, niin muita epärealistisia ja ylimitoitettuja pelkoja ja ahdistuksia olen kyllä kokenut. Ne ovat pääsääntöisesti koskeneet asioita, jotka voisivat periaatteessa tapahtua, mutta kaikki tosiseikat huomioon ottaen se olisi hyvin epätodennäköistä. Varmaanhan tiedät itsekin, järjellä ajateltuna, että on hyvin hyvin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Jos asia kuitenkin ahdistaa, kannattaa pyytää terkalta ohjausta mielenterveyspuolelle keskustelemaan jonkun kanssa. Mua ainakin keskustelu on auttanut. Ja toisekseen on paljon helpompi avautua, kun jo lähtökohtaisesti menee psykologille puhumaan peloistaan kuin jos menee terveydenhoitajalle puhumaan raskausepäilyistä. Tai ainakin näin minä olen asian kokenut.

En ole viime kerran jälkeen halunnut seksiä harrastaa, enkä aio harrastaakkaan, kun se aiheuttaa tätä.
Ei siinä ole mitään outoa?
Ja vieraalle, ihana, että joku edes ymmärtää jollain tapaa, vaikka en itsekkään käsitä kuinka voi pelätä tätä näin suuresti.. Kiitos suuresti kuitenkin kaikille, joilta olen saanut neuvoja ja sitä järkipuhetta!!

Hei,

Asianmukaisesti esitellä itseni, olen herra Ricardo Leon yksityinen lainanantaja annan pois lainan 3% vuodessa. Tämä taloudellinen mahdollisuus kotiovellesi askel, soveltaa tänään ja saat nopeasti lainaa. On monia siellä etsimässä taloudellinen mahdollisuus ja apua kaikissa paikoissa, ja toistaiseksi ne eivät pääse. Mutta tämä
taloudelliset resurssit kotiovellesi askel ja siten sinulla ei ole varaa hukata tätä tilaisuutta. Tämä palvelu on tarjota niin yksityishenkilöt, yritykset, liikemiehet ja zhenschin.Summa lainat ovat saatavilla erilaisia ??tahansa määrän valinta lisätietoa
yhteyttä sähköpostitse: ricardoloanfirm@gmail.com

ENSIMMÄINEN tarvittavat tiedot

Koko nimi ....................................

Henkilökohtainen puhelinnumero ............................

Maa ...........................................

Osoite ......................................

Valtion ..............................

Ikä .............................................

Oletko hakenut aikaisemmin? .......................

Siviilisääty .................................

Lainamäärä tarvitaan lainan .....................................

Laina-aika .................................

Ammatti ....................................

Tulot kuukaudessa .............................

Olen tyytyväinen innolla nopeasta vastauksesta,

Lämpimin terveisin,
Mr. Ricardo

Yhteistyössä