Auttakaa joku! Käsi oli päivän hanskassa joka oli tinnerissä ja nyt käsi tuntuu voimattomalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nopea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap tässä... En nostellut omaa ketjua joku muu kirjoitti... Eikä aloitus todellakaan ollut provo. Tilanne eteni niin että lopulta aloin nukkumaan aamu yöllä, viimeinen oire oli kipua rinnassa ja hiukan raskasta hengittää. Aamun lähetessä heräsin käden kipuun, tuntui taas omituiselle, voimattomalle, kipu oli tosi epämukava, mitenkään päin ei ollut hyvä olla... Nousin ylös ja aloin venytellä käsiä, hartioita, heiluttelin käsiä, se hiukan auttoi. Mutta vain hiukan koska ihan sama missä asennossa olin, makasin, istuin, seisoin, tunne ja kipu palasi. Otin buranaa kun oli niin inhottavan tuntoinen. Se auttoi aikanaan. En vieläkään tiedä mikä ihme minua vaivasi sen 12 tunnin aikana, mutta enää ei ole ollut mitään. Säikäytti paljon. Eivätkä todellakaan ota sairaalassa kovin tosissaan, pelotti että oikeasti saan jonkun kohtauksen. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa vastaavasta? Sellainen on myös pistänyt silmään viime viikkoina että vaikka minulle on vuosia tullut helposti mustelmia niin nyt olen jaloista ollut pari viikkoa ihan hakatun näköinen vaikkei mitään ole sattunut... Olenko jo vainoharhainen että jotain on vialla..

Yhteistyössä