Auttakaa joku hääpukeutumisessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua?

Vieras
Olen kolunnu jo kaikki tietämäni nettikaupat enkä löydä mitään järkevää pitkää mekkoa helmikuussa oleviin häihin. Mies laittaa tumman puvun, eli mulla kai kuulus olla joku pitkä mekko tai vastaava, kai. laittakaa jotain vaihtoehtoja, mitään älykallista ei viitsi ostaa paitsi jos sillä on jotain käyttöä myöhemminkin, eli mitään kertakäyttö mekkoa ei viitsisi ostaa.

[QUOTE="vieras";25320870]Miksi täytyy olla pitkä mekko?? Onko iltajuhla? Jos ei ole, muukin juhlapuku käy. Tietenkin olisi kiva kuulla sinun tyylistä, kropan mallista yms. enemmän.[/QUOTE]

Juhla iltapäivällä. itse olen todella hoikka, mustat pitkät hiukset ja yleensä pukeudun mustaan ja violettiin.

[QUOTE="A p";25320885]Juhla iltapäivällä. itse olen todella hoikka, mustat pitkät hiukset ja yleensä pukeudun mustaan ja violettiin.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa ei tarvitse olla pitkää mekkoa. Eikö joku esim. "pikkumusta" siis lyhyt juhlamekko olisi ok? Jos vielä asustat puvun jonkun muun värisillä asusteilla (kengät, laukku, huivi), niin ei ole liian synkkä häihin. Ja mustalla juhlamekolla olisi varmasti käyttöä myöhemminkin?

[QUOTE="eee";25320965]Sinuna laittaisin ennemmin polvipituisen juhlamekon kuin täyspitkän. Todennäköisesti suurin osa on pukeutunut lyhyempään mekkoon.[/QUOTE]

No kun mietin sitä et tuleeko siinä kylmä? minä kun palelen helposti. nolla kelilläkin pitää farkkujen alla olla pitkät kalsarit. Pitkän suht kapean mekon kanssa kukaan ei tiedä kuinka paksut sukkikset mulla alla on.

Ei kai ne juhlat ulkona ole? Tuskin tuo palelu nyt niin suuri ongelma on.
Etkö pääse kauppoihin sovittelmaan niitä mekkoja, olisi varmasti helpompaa kun netistä tilaaminen. Ja alennusmyynneistä löytyy varmaan alle satasellakin ihan hyviä juhlamekkoja.
Jos et ehdottomasto halua näyttää gootille, niin laita jotain muuta kun mustaa, kun kerran sinulla pitkä musta tukka on.

No siis kyllähän sä voit tommosen pitkän hameen laittaa, mut totta puhuen aika rievulta ainakin tuo linkin hame näyttää.

Ja kyllähän ne sun paksut sukkikset siellä jalkaterissä näkyy (jos et siis kalsongeista ny puhunu) ja se kyllä on etiketin vastaista (jos haluat sitä siis noudattaa, aloituksesta päätellen)...

Yhteistyössä