T
Toivotonta
Vieras
Mulla olis tällänen tarina että tapasin nykysen mieheni tasan vuosi sitten hänellä on 6-vuotias tyttö entisestä liitosta joka päättyi eroon 4vuotta sitten kun lapsen äiti petti nykyistäni työharjottelu paikkansa omistajan kanssa.He ovat nyt seurustelleet siitä lähin.Lapsen äidin uusi mies omistaa erittäin suuren bisneksen ja on siis äääälyttömän varakas mies.Miehellä on taas omasta entisestä liitostaan viisi lasta,ja hänellä on käsittääkseni yksinhuoltajuus heistä koska hänen entinen vaimonsa on alkoholisti (vieläkö olette mukana) Miehelläni ja hänen entisellään on yhteisestä lapsestaan yhteishuoltajuus.Tulen äärimmäisen hyvin toimeen lapsen kanssa ja hänkin pitää minusta todella paljon.Vähän ennen viime joulua postilaatikosta pärähti mieheni ex:n asianajalta kirje jossa vaadittiin sitä ja tätä ""jollei lapsen tapaamis asioiden suhteen päästä sopimukseen on päämieheni pakotettu nostamaan teidät oikeuteen"" pää piirteittäin ex ämmä vaati että nykyistä tapaamis sopimusta muutetaan joka toiseen viikonloppuun(joka on nyt joka viikonloppu, toinen lyhyt, toinen pitkä) ja että minä tai mieheni vanhemmat eivät saa hoitaa lasta mieheni estyessä töiden tai muun takia.Hetken mietittiin ku ei todellakaan olis ollu varaa lähtä taistelee mut sit saatii lainaa ja nyt taistellaan omista ja lapsen oikeuksista.Mieheni on joka viikon loppu töissä ja tämähän tarkottaa sitä että kun hän on töissä tapaamis viikonloppuina niin lapsi ei tule ollenkaan koska minun kanssa hän ei saa olla,viikolla tapaamiset on perusteltu niin että kun lapsi aloittaa kohta koulun niin hänen viikoistaan tulee liian rikkonaiset ja tämän me ymmärrämme lisäksi että lapsi tulee käymään koulua ruotsin kielellä jossa hän tarvii äitinsä apua vaikkakin minä olen myös kaksi kielinen.Ja kertokaa mulle miks ihmeessä se tuommosta vaatii että minä tai isovanhemmat ei saa olla tekemissä eikö se ole lapselle rikkaus että sillä on paljon läheisiä jotka välittää ja eikö siellä ole äitilläki uusi ja onnellinen perhe.Eikä isäkään kiellä heitä olemasta keskenään.Ja mitä yleinsäkki tehdään tilanteissä joissa lapsen äiti ei vaan anna lasta kun olisi isän tapaamis viikonloppu,jota on myöski tapahtunu,on ollu kuukausia kun isä on nähny lastaan 8tuntia.Lasten valvojat ja muut sosiaali tantat ei tee mitään ne on niin äiti puolteisia,kokeiltu on.Aika avutonta!
-Isä ei saa puhua lapsensa kanssa jos äitin nykyinen mies on kotona.
-Kun me viedään lapsi takaisin äitilleen meillä vietetyn v.lopun jälkeen lapsi jätetään taloa edeltävään risteykseen josta äiti noutaa lapsen koska me ei saada mennä heidän pihaa.
-Lapsi itkee kun kukaan ei ole koskaan kattomassa tarhan joulujuhlassa,meille ei ilmoiteta tälläsistä asioista.
Mistä ihmeestä on kyse olen tarjoutunut että voitaisiin tutustua jos kyse olisi siitä että hän ei luota minuun.Miksi kiusata meitä kun kummallakin,isällä ja äidillä pitäis asioiden olla ihan hyvin?Paljon olis vielä asiaa mutta kun alkaa käydä tylsän pitkäksi...
-Isä ei saa puhua lapsensa kanssa jos äitin nykyinen mies on kotona.
-Kun me viedään lapsi takaisin äitilleen meillä vietetyn v.lopun jälkeen lapsi jätetään taloa edeltävään risteykseen josta äiti noutaa lapsen koska me ei saada mennä heidän pihaa.
-Lapsi itkee kun kukaan ei ole koskaan kattomassa tarhan joulujuhlassa,meille ei ilmoiteta tälläsistä asioista.
Mistä ihmeestä on kyse olen tarjoutunut että voitaisiin tutustua jos kyse olisi siitä että hän ei luota minuun.Miksi kiusata meitä kun kummallakin,isällä ja äidillä pitäis asioiden olla ihan hyvin?Paljon olis vielä asiaa mutta kun alkaa käydä tylsän pitkäksi...