AUTTAKAA IHMISET HÄDÄSSÄ....

  • Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
En usko minäkään ihan kaikkea, mutta se ei silti tarkoita etteikö tämäkin aloitus voisi olla totta. Idioottimaista tulla kirjoittelemaan tuollaista kun toisella voi olla oikeasti hätä. Ja ei, sinä et voi tietää miten vastaavassa tilanteessa käyttäytyisit, ellet sitten ole vastaavaa kokenut? Jos et kerran usko, pysy poissa.
:LOL: No voi anteeksi kun en heti ollut lässyn lässyn. Mutta ole sä sitä munkin edestä.
 
suru
Ei ole mustaa nimimerkkiä minulla ja en ole mikään provo. Miltä itestäsi tuntuisi kantaa sama taakka... ÄÄÄH! Et ymmärtäisi kuitenkaan. Sinulle joka myös menettänyt lapsesi syövälle, miten saan sinulle viestiä!!! Olisi todella helpottavaaa jutella asiasta ja KYLLÄ tulen aivan varmasti pitämään pienokaista sylissäni ja PALJON.... :(
 
3-kuisen menettänyt
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Ollaan oltu 2,5 vuotiaan kanssa sairaalassa teho-osastolla viikon verran, tänään päästiin RASKAAN tuomion kanssa kotiin :(

Elikäs meidän rakkaalla kullannupulla todettiin luusyöpä...... elinaikaa max 6kk, nyt syödään todella vahvoja särkylääkkeitä ja mennään päivä kerrallaan eteenpäin :(

Saimme sairaalasta vertaistuki ryhmän numeron ja käskettiin soittamaan sinne.... Auttakaa ja kertokaa kuinka selviämme tästä yli SURU on jo NYT sanoin kuvaamaton :(

Tuo on kyllä tosi pahaa. Melkein pahempaa kuin lapsen kuolema kun ei tiedä mitään ja epätietoisuudessa elää. Voimia paljon ja jaksuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
En usko minäkään ihan kaikkea, mutta se ei silti tarkoita etteikö tämäkin aloitus voisi olla totta. Idioottimaista tulla kirjoittelemaan tuollaista kun toisella voi olla oikeasti hätä. Ja ei, sinä et voi tietää miten vastaavassa tilanteessa käyttäytyisit, ellet sitten ole vastaavaa kokenut? Jos et kerran usko, pysy poissa.
:LOL: No voi anteeksi kun en heti ollut lässyn lässyn. Mutta ole sä sitä munkin edestä.
Olen pahoillani jos sinulla on paha olla :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
En usko minäkään ihan kaikkea, mutta se ei silti tarkoita etteikö tämäkin aloitus voisi olla totta. Idioottimaista tulla kirjoittelemaan tuollaista kun toisella voi olla oikeasti hätä. Ja ei, sinä et voi tietää miten vastaavassa tilanteessa käyttäytyisit, ellet sitten ole vastaavaa kokenut? Jos et kerran usko, pysy poissa.
:LOL: No voi anteeksi kun en heti ollut lässyn lässyn. Mutta ole sä sitä munkin edestä.
Olen pahoillani jos sinulla on paha olla :hug:
Mulla on kiitos vaan erittäin hyvä olla. :) Joten jätät säälisi ketjun alottajalle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
Tiäkkö mitä mie tein ko minun lapsen kuolemantuomio tuli? Menin pizzeriaan, tilasin pizzan, söin ja kävelin ulos. Sen jälkeen menin kauppaan ja ostin ilmapalloja (joo, olin kai sekasin ) ja sitte, tulin tilittään palstalle.


Ah, nii, mulla oli eri nikki sillon. Sori vaan, kyylät.
 
suru
Alkuperäinen kirjoittaja Himppu:
Veikkaisin ettei tuo syöpä kuitenkaan ole uusi asia teille. Harvoinpa sitä ensimmäisenä joudutaan teho-osastolle, saatika siellä ilmoitetaan ennen mitään hoitokokeiluja, että elinaikaa on vain 6 kk. Voisitko vähän tarkentaa mistä tuo homma oikein lähti?
Oletko koskaan kuullut että myös syöpä voi olla oireeton ja pitkään... meillä ei ole aikaisemmin ollut oireita....
 
3-kuisen menettänyt
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Oman lapsen leukemialle menettäneenä sanon ettei siitä selviä, mut päivästä toiseen pääsee hetki kerrallaan elämällä. Kannattaa hyväksikäyttää se vertaistuki, mie en sitä tehny ja oon katunu myöhemmin. Ensinnäki toivon että jaksatte nämä kuukaudet tehä asiat niinku ennenki mahollisuuksien mukkaan, olla niin että itekki jaksatte. Suru painaa tuomion jälkeen, mie tiiän sen, mut piä sitä lasta sylissä nyt niin paljon ko vaan voit. Mulla lapsi kuoli reilun vuojen iässä ja koko sen elämänsä ajan se oli mulla sylissä aina ko mahollista, tuntuu että kasvettiin kiinni toisiimma. Ja siksipä se menetys oli ko ois joku tärkeä elin viety pois. Sellanen arki ja ruutiini tekkee sairauvesta lapsellekki vähemmän pelottavan, ehkä jo paljonki ymmärtää ja lukkee aikusten kasvoilta.

Jos sulla on musta nikki niin saa laittaa yv:tä, mie elän niitä menetyksen kuukausia, viikkoja, päiviä ja jopa sekunteja vieläki vähän väliä uuelleen, mut nyt ossaan ajatella jo vähän helpommin kaiken. Joka kerta se itku tullee, mut se saa tullakki.

Mie toivon teille niin paljon voimia ko toinen ihminen vaan toivoa voi, annan vaikka omistaniki pois että jaksatte. :hug:

Voi Hyytis sinua:( Paljon olet kokenut ja siitä selvinnyt. Oman lapsen kuolema ei unohdu koskaa, sitä vain oppii ajan kanssa elämään kokemuksen rikkaampana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
Tiäkkö mitä mie tein ko minun lapsen kuolemantuomio tuli? Menin pizzeriaan, tilasin pizzan, söin ja kävelin ulos. Sen jälkeen menin kauppaan ja ostin ilmapalloja (joo, olin kai sekasin ) ja sitte, tulin tilittään palstalle.


Ah, nii, mulla oli eri nikki sillon. Sori vaan, kyylät.
No sua mä voinkin uskoa koska olet musta ja paljon täällä. Harmaita vaan en niin usko ja kai mullakin on oikeus kommenttini ketjuihin laittaa kun kerran asiaa täällä tilitetään. Ja tällä kertaa kommentti oli tämä. Jotenkin vaan sen 5-v pojan äiti tuli mieleen, hän katos ja tämä ihminen ilmaantu. Voin olla väärässä, mut tämä on mun mielipide ja kun tämä on yleinen keskustelupalsta niin kai kaikilla on oikeus edelleenkin sanoa kommenttinsa.
 
3-kuisen menettänyt
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Oman lapsen leukemialle menettäneenä sanon ettei siitä selviä, mut päivästä toiseen pääsee hetki kerrallaan elämällä. Kannattaa hyväksikäyttää se vertaistuki, mie en sitä tehny ja oon katunu myöhemmin. Ensinnäki toivon että jaksatte nämä kuukaudet tehä asiat niinku ennenki mahollisuuksien mukkaan, olla niin että itekki jaksatte. Suru painaa tuomion jälkeen, mie tiiän sen, mut piä sitä lasta sylissä nyt niin paljon ko vaan voit. Mulla lapsi kuoli reilun vuojen iässä ja koko sen elämänsä ajan se oli mulla sylissä aina ko mahollista, tuntuu että kasvettiin kiinni toisiimma. Ja siksipä se menetys oli ko ois joku tärkeä elin viety pois. Sellanen arki ja ruutiini tekkee sairauvesta lapsellekki vähemmän pelottavan, ehkä jo paljonki ymmärtää ja lukkee aikusten kasvoilta.

Jos sulla on musta nikki niin saa laittaa yv:tä, mie elän niitä menetyksen kuukausia, viikkoja, päiviä ja jopa sekunteja vieläki vähän väliä uuelleen, mut nyt ossaan ajatella jo vähän helpommin kaiken. Joka kerta se itku tullee, mut se saa tullakki.

Mie toivon teille niin paljon voimia ko toinen ihminen vaan toivoa voi, annan vaikka omistaniki pois että jaksatte. :hug:

Saanko minäkin kirjoittaa jos otan mustan nikkini käyttöön?
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
:hug: :hug: :hug: mä en osaa sanoa mitään :'(
Jos minä kärvistelisin kaikissa mahdollisissa ongelmissa niin nää halaushymiöt ottas eniten päähän! Kun kukaan ei kuitenkaan asioistani tietäisi.
 
Nimbus:(
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja Himppu:
Veikkaisin ettei tuo syöpä kuitenkaan ole uusi asia teille. Harvoinpa sitä ensimmäisenä joudutaan teho-osastolle, saatika siellä ilmoitetaan ennen mitään hoitokokeiluja, että elinaikaa on vain 6 kk. Voisitko vähän tarkentaa mistä tuo homma oikein lähti?
Oletko koskaan kuullut että myös syöpä voi olla oireeton ja pitkään... meillä ei ole aikaisemmin ollut oireita....
Kai jotain hoitoja sentään kokeillaan?
 
3-kuisen menettänyt
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uusi provo?
Idiootti?
Jos mun lapselle oli tänään luvattu max puol vuotta elinaikaa, niin en mä netissä kirjottelis. Joten ei en ole idiootti, en vain usko enään mitään tälläsiä juttuja mitä palstakke kirjotetaan.
Tiäkkö mitä mie tein ko minun lapsen kuolemantuomio tuli? Menin pizzeriaan, tilasin pizzan, söin ja kävelin ulos. Sen jälkeen menin kauppaan ja ostin ilmapalloja (joo, olin kai sekasin ) ja sitte, tulin tilittään palstalle.


Ah, nii, mulla oli eri nikki sillon. Sori vaan, kyylät.

Olen itsekin monesti miettinyt, jos nämä isot tai kuopukseni kuolisi. Tulisin ehkä tänne. Kun esikoiseni kuoli, ei nettiä vielä ollut mutta onneksi talkkarin tytär tuli kaverikseni, mies armeijassa. On tänne hyvä purkautua vaikka paskaakin saa mutta kuitenkin. Kunhan saa surunsa kertoa, eihän niitä vastauksia ole pakkko lukea.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
:hug: :hug: :hug: mä en osaa sanoa mitään :'(
Jos minä kärvistelisin kaikissa mahdollisissa ongelmissa niin nää halaushymiöt ottas eniten päähän! Kun kukaan ei kuitenkaan asioistani tietäisi.
Niin, kyllä joku tämän kaltainen hymiö olisi paljon parempi


 

Yhteistyössä