Auttakaa HUUTO.NETistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
eli olen huutanut yhtä kohdetta jossa ei hintavaraus ylittynyt. Esim. huusin tuotetta ainoana 20e ja hv olisi ollut 22e, täytyykö minun ostaa tuote tuolla 20e jos myyjä sen myy?

Tässä kopio huuto.netin säännöistä: Kuitenkin mikäli hintavarausta ei ole ylitetty ei myöskään tarjouksen tekijällä ole velvollisuutta tuotteen ostamiseen.

Mitä toi yllä oleva sit tarkoittaa?et siis ei ole velvollisuutta ostaa hv hinnalla vai ollenkaan edes tarjoamallaan hinnalla?

Myyjä saattaa silti odotella sinun yhteydenottoa varsinkin, kun huutosumma jäi noin vähän hintavarauksen alle. Ilmoitathan siis ystävällisesti myyjälle, että voi laittaa kohteen uudelleen huutoon, koska et halua ostaa kohdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Myyjä saattaa silti odotella sinun yhteydenottoa varsinkin, kun huutosumma jäi noin vähän hintavarauksen alle. Ilmoitathan siis ystävällisesti myyjälle, että voi laittaa kohteen uudelleen huutoon, koska et halua ostaa kohdetta.

Joo tottakai laitankin!Enkä mitenkään halua pahoittaa myyjän mieltä ja mietinkin, että kysynkö kuitenkin, että myykö hän sen huutamallani hinnalla...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Joo tottakai laitankin!Enkä mitenkään halua pahoittaa myyjän mieltä ja mietinkin, että kysynkö kuitenkin, että myykö hän sen huutamallani hinnalla...

Kannattaa ehdottomasti kysyä. Hyvin usein myyjät suostuvat tinkimään. Itse olen ostellut paljonkin hyvää tavaraa ja vaatetta alle hintavarauksen.

Yhteistyössä