Minkälaista palautetta antaisitte /huutis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Vai jätänkö vaan antamatta palautteen?

Eli mä myin tuotetta ja ostaja jäi muutaman euron päähän hintavarauksesta. Eli ihan totta on, ettei sillä ole velvollisuutta ostaa. Tarjosin tuotetta sille ostajalle sillä hänen huutamallaan hinnalla, eli alle hv:n. Huutaja vastas, että ei kiinnosta kun maksaa liikaa ja alkoi tingata. Tarjosin siis sillä hinnalla, mitä hän oli huutanutkin.

Annanko mitään palautetta? Vaikka hv ei ylittynyt, niin musta on hassua että huutaa johonkin summaan asti vaikka ei ole valmis sitä maksamaan. Eihän se huutaja tiennyt etukäteen, että vaikka sillä olis jo hv mennyt yli, eli huutaminen on aina oikeastaan sitovaa. Jätänkö vaan palautteen antamatta?

Joo, ei tullut kauppoja.

Eli mulla oli hintavaraus, joka ei ylittynyt. Tarjosin tuotetta ylimmän huudon tehneelle hänen tarjoamallaan hinnalla, joka oli alle hv:n. Huutaja sanoi, että se on liikaa ja alkoi tingata. Eli ei ollut valmis maksamaan niin paljon, kuin mistä oli kuitenkin huudon tehnyt.

Kauppoja ei siis tullut, mutta olisin myynyt tuotteen huutajan tarjoamalla hinnalla, joka huutajan mielestä olikin yhtäkkiä samana iltana jo liikaa.

jos olet valmis ottamaan vastaan neutraalin palautteen huutajalta niin laita sinäkin se neutraali (negahan ei voi antaa koska hv ei ylittynyt) ja mainitse tekstissä juuri nuo seikat... tinkaakohan niissäkin joissa ei ole hvta :o

eihän silloin pysty antaan palautetta, jos voittohuutoa ei ole tehty? eli tässä tapauksessa hv ei ylittynyt. mielestäni.

entä antaisitteko negan vai minkä kun meillä peruuntui kaupat, myin siis yhtä lastenvaatetta ja huutaja sit epähuomiossa ei mitannut onko lapselleen sopiva, ja huudon päätyttyä ilmoittikin ettei tarvitse, mutta voi kyllä lunastaa voiton jos mulle ei käy muuten. ilmoitin vaan et mitäpä sitä sitten suotta osteleen, jos kerran pieni on. antoi kiitettävän palautteen joustavuudesta, en oo itse antanut viel mitään.

Yhteistyössä