Ensinnäkin kannattaa muistaa "mikä on mun, on mun, mikä on sun, tulee olemaan mun". Pidä puolesi, älä alistu kynnysmatoksi. Laita mies maksamaan KAIKESTA, jos ei suostu, älä anna tapaamisoikeutta. Levitä negatiivisia juoruja miehestä, mieluiten tämän esimiehen korviin (varastanut töistä, yms) ja mustamaalaa miestä aina kun voit. Hauku lapsille heidän isänsä perusteellisesti. Käräjöi kaikesta, mollaa FB:ssä ja arvostele. Tee nimeä mainitsematta, mutta anna selvästi rivien välistä lukea, että kenestä on kyse. Tee herkästi herjaussyytettä eksästä, tekaise pari lapsiinsekaantumissyytettä tai ota "nimettä" yhteyttä sosiaaliviranomaisiin epäillen miehen alkoholinkäyttöä yms lasten ollessa isillä kylässä. Soita kaikille kavereille ja tutuille, hauku anoppisi tälle suoraan päin naamaa (sitä muijaa ei enää tarvi nöyristellä).
Lasten kannalta parasta on totaalinen yksinhuoltajuus, ja isän täydellinen dissaaminen, isän oikeuksien vieminen ja isän nolaaminen, haukkuminen ja lapsille selväksi tekeminen, että miehet on ala-arvoisia sikoja. Oppivatpahan he olemaan menemättä naimisiin ja ehkä eivät tee itse lapsia sitten?