Auttakaa, eikö niin että kaikki voi olla hyvin. Rv 11+2 ja verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Ei sitä tullut eilen illalla kuin pari tippaa. Haalean punaista. Mutta sen verran että säikäytti.

Yönaikana ei ole tullut yhtään enempää. Eikä mitään kipuja ole.

Viimekeskiviikkona ultrassa kaikki näytti normaalilta ja torstaina kuuluivat doplerilla sydänäänet.

Eikö niin että tuohon pariin veritippaan on miljoona muutakin syynä eikä se automaattisesti tarkoita alkavaa keskenmenoa.

Neuvola aukeaa kahdelksalta. Soitan sitten sinne ja toivottavasti pääsen jo tänään näytille että saadaanko sydänäänet kuulumaan.

Jos ne ei kuulu sitten voi varmaan iskeä paniikki. Mutta jos ne kuuluu niin eikös sitten kaikki ole hyvin ja voi olla aika luottavaisin mielin.

kokemuksesta tiedän että se on vaikeaa. Mulla oli esikoisesta tiputteluvuotoa, silti kaikki hyvin. Tiedän myös muutaman muun, joilla kanssa ollut vuotoa välillä enemmän ja välillä vähemmän ja kaikki on ollut kunnossa. Mutta ota ihan levon kannalta tämä päivä. Tsemppiä!

Kiitos. Eipä sitä auta muutakuin koettaa ottaa rauhallisesti. Vaikka meinaakin paniikki iskea.

Kiitos teille. Jospa kaikki olisi hyvin eikä vuotoa enää näkyisi.

Mutta nyt soitan neuvolaan.

tunnin päästä jo pääsen. Nyt ei muutakuin lapsille aamupalaa ja vaatteet niskaan. Pakko ottaa mukaan kun en hoitajaa tähän hätään saa enkä miestäkään voi hälyttää töistä.
Eiköhän me selvitä. Siellä on leluja ja lapset viihtyvät aina hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Tuskin mitään vakavaa, jos ei oo kipuja ja veri ei oo kirkuvan punaista ja sitä ei tule paljon, mutta soita neuvolaan varulta jos vaikka pääsisit kuunnelluttaan sydänääniä :heart:

Veri voi olla kirkuvan punaista ja sitä voi tulla paljon....
Mulla tuli rv12 jälkeen kirkkaan punaista verta n. pari desiä kerralla...ja säikähdin tietty aivan hirveesti, mutta raskaus jatkui ja tiputtelin verta sit rv 20 asti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Tuskin mitään vakavaa, jos ei oo kipuja ja veri ei oo kirkuvan punaista ja sitä ei tule paljon, mutta soita neuvolaan varulta jos vaikka pääsisit kuunnelluttaan sydänääniä :heart:

Veri voi olla kirkuvan punaista ja sitä voi tulla paljon....
Mulla tuli rv12 jälkeen kirkkaan punaista verta n. pari desiä kerralla...ja säikähdin tietty aivan hirveesti, mutta raskaus jatkui ja tiputtelin verta sit rv 20 asti

Näin voi olla mutta kannattaa tarkastaa minulla tuli samoihin aikoihin lähes suihkuten kirkasta verta :$ ja vietiin ensiavun kautta äitipolille, istukka oli minulla alhallla ja osittain siitä syystä irti sairaalalepoa sain monta viikkoa ja sitten loppuraskaus vain lepoa kotona mutta poika syntyi kuitenkin pulskana ja hyvinvoivana melkeen 3vko yliaikaisena :heart: että tsemppiä sinulle kaikki on toivottavasti hyvin :hug:

Kaikki hyvin. Sydänäänet löytyivät pienen etsimen jälkeen ja vauvakin taisi olla pirteällä päällä ja aina karkasi anturin alta.

Toistaiseksi kaikki hyvin. Nyt ei voi muutakuin levätä ja toivoa parasta. Pitäkää peukkuja.

Lupasi että sydänääniä voi tulla kuuntelemaan milloin vain jos siltä tuntuu. Toivotaan nyt ettei tämä enää säikäyttele.

Yhteistyössä