auttakaa! 30 kympin kriisi vai mikä mulla on! itkettää!

  • Viestiketjun aloittaja PASKAAAAA
  • Ensimmäinen viesti
PASKAAAAA
En halua olla vanha! viimeaikoina oon huomannut usein ajattelevani olevani niin vanha:( oon 27v ja tajusin nyt että mulla ei oo enää yhtään kaveria jonka kanssa lähteä baariin tai minnekään. Ei enää koskaan mitää kaljaa auton takapenkillä tms. vain tätä perhe-elämää. (lapset 2 ja 4)Oon vanhentunut,läskistynyt,rumentunut ei kukaan enää ees haluu mua:( muu kuin tuo oma ukko mut mitä sen on välii se on siinä aina ja sen kanssa on aina samanlaista. Joka ainoo perjantai katsellaan hauskoja kotivideoita.
Mitä mä teen? mikä mua auttaa? haluun baariin vetää perskännit mut ei oo ketään kenen kanssa mennä,muutin sellaiseen tuppukylään josta en ees tunne ketään. Kaiken helvetin lisäks oon ihastunut varattuun kauppiaaseen jota en saa mielestä. Ihan perseestä!
 
Kerttu-Kyllikki
No, alat pitää huolta itsestäs, ja hankit uusia kavereita. Ja yrität arvostaa miestäs vähän enemmän. Mut sitä en kyllä ymmärrä, miks pitäs kaljaa juoda auton takapenkillä... Tai voithan sä tilata taksin, ja juopotella siellä, jos kuski antaa luvan. :D
 
hmm. Jospa kirjoittaisit kaikki plussat paperille mitä elämässäsi on ? ehkä huomaisit miten onnekas olet, vaikkakin kaipaatkin elämääsi jotain.

Ja hankkisit vaikka tän plussan palstan kautta kavereita joiden kanssa joskus lähteä vähän vapaalle. Itse ainakin kaipaan tyttöjen iltoja, reissua kylpylään hyvässä porukassa. Baari-iltaa silloin tällöin vaikka rakastankin lastani ja pidän elämästäni äitinä.

Ehkä uudet virikkeet, harrastukset jne. saisivat elämääsi sisältöä varatun kauppiaan sijaan?

Tässä muutamia ehdotuksia mitä tuli mieleen.

Niin ja missä päin asut :D
 
Harmaana tunnistusten estämiseksi
Kaikessa ikävyydessään kirjoituksesi oli hieman koominen :) ja mikä hauskinta, aivan kuin omalta näppikseltäni!! Ainoa erotus mun miinukseksi, että olen jo yli 30. Kaikki muut faktat tuppukylineen stemmaa. Mä olen kaiken lisäksi alkanut miettiä, että kohta olen liian vanha saamaan lisää lapsia ja pian ne elintasosairaudetkin alkaa nostella päitään. Kohta saa kai jo varata ajan mammografiaan...

Ois hauska tietää missä tuppukylässä asut, jos vaikka asutaan samassa. Voitas lähtä sitten sinne baariin vetää perseet ja surkutella tätä elämää :D
 
Sä mikään vanha vielä ole :D
Mä täytän kohtapuoliin 32, eikä mua ikä ahdista. Se kun ei estä mua tekemästä mitä mä haluan.

Mä varasin muuten mammografia-ajankin just, tosin johtuen sukurasitteesta. Ei itsestä huolehtiminen ole vanhojen "etuoikeus" :whistle: :D
 
Harmaan tunnitusten estämiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Sä mikään vanha vielä ole :D
Mä täytän kohtapuoliin 32, eikä mua ikä ahdista. Se kun ei estä mua tekemästä mitä mä haluan.

Mä varasin muuten mammografia-ajankin just, tosin johtuen sukurasitteesta. Ei itsestä huolehtiminen ole vanhojen "etuoikeus" :whistle: :D
Ei oo totta! No sitten munkin varmaan pitää jo alkaa mammografiaa kattelee...
 
Sulla on ihan selkee 30.v kriisi. ;) Kuulostaa niin tutulle muutaman vuoden takaa.
Lähde ihmeessä tuulettuu sinne missä sun kaverit on. Mä ainakin menin, eikä mua mikään estänyt. Pakko oli elää kriisi aikakin, vaikka oli se kyl raskasta bilettämistä koko ajan... :D
Mut niin se vaan menee ohi ajan kanssa....
 
Täytän 30 ensi vuonna. Ja koko tämän vuoden kärsinnyt josjonkinlaisista ahdistuksista. Suurin on se tunne, että olen ja en ole vanha.

Mua ärsyttää ehkä eniten se ttä 60- tädit tulee ja sanoo että sähän olet ihan keltanokka vielä... :kieh: Aargh |O

On tähän lyhyeen elämään mahtunut jos jonkinlaista ylä- ja alamäkeä. Ja sitten joku tulee ja mitätöi sen sanomalla tuon aikaisemman tai kohtelelemalla kuin 20- teiniä. V*ttu että ottaa kupoliin.
 

Yhteistyössä