Auttaisitteko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Auttaisitteko?

Onko kirjakaupoissa tai Tiimareissa kynttilämassaa ja sydänlankaa myytävänä? Meidän kaupungissa ei ole yhtä ainutta Siinooperia tms. askarteluliikettä. Ajateltiin koittaa valaa muotteihin kynttilöitä.

En osaa Tiimarista tai kirjakaupoista sanoa, mutta pikaisella haulla ainakin tässä nettikaupassa oli jotain:
http://www.slojd-detaljer.se/Butik/default.asp

Mukavia askarteluhetkiä
:)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tiimarissa olen nähnyt.

ok. Kiva. En millään viitsisi tilata mistään. Postikulut on aina niin törkeen kalliita. Katsoin Sinellistä ja sielä olisi kyllä ollut. Postituskulut 6.50e/paketti!!!

Siinä tiimarin pöntössä on sydänlanka ja muotti mukana, siksi kalliimpi. Mutta olen kyllä ollut näkevinäni myös ihan erikseen massaa ja sydänlankoja. Lisäksi monet "halpahallit" myyvät niitä myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tiimarissa oon minäkin nähnyt sellaisen kynttilämassapöntön, olikohan hintaa n. 15?.

oho. Tuolla Sinellissä olisi 1kg valmista massaa 4.5e.

No tähän taisi kuulua ainakin värit ja jotakin muutakin mukaan, mutta suht kalliina pidin kyllä kun sitä sankoa hypistelin.
En sit tiedä että onko siellä muunkinlaisia olemassa. :)

Tiimarissa pönttö mikä maksoi 8e. mukana sulatusämpäri+ sydänlankaa ja värejä(sin pun orans). Onneton määrä! Kilosta sai tehtyä n.5kpl 2dl kynttilää. Sydänlankaa mitätön pätkä. Meni tosi tiukille että riitti...

Yhteistyössä