Auttaisitteko kiukuttelevan poikaystävän kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ihanoutoa?
  • Ensimmäinen viesti
ihanoutoa?
Poikaystävä suuttuu mulle eikä vastaa viesteihin. Pienestä asiasta se tekee suuren. Monta kertaa olen jo itkenyt kun käyttäytyy niin huonosti. Mitä sanoisin sille että se alkais ajattelemaan? Onko mitään hyvää kikkaa?
 
"vierailulla"
Et ehkä halua kuulla tätä vastausta, mutta ei kannata tuhlata nuoruutta kiukuttelevan poikakaverin kanssa! Etenkin, jos hän suuttuu pienistä ja loukkaa sinua henkisesti ( henkistä väkivaltaahan tuollainen vastaamatta jättäminen on). Jos jatkat kaverin kanssa, voin vannoa sinun kulkevan kivistä ja itkuista tietä! Tiedän, kun olen elänyt poikaystäväsi kaltaisen tyypin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Suoraan sanottuna kannattaa alkaa itse ajattelemaan. Toista ei voi muuttaa.
Voi kertoa, miltä tuntuu ja miten tilanteen kokee, mutta sitten toisen rektioista on ihan itse tehtävä johtopäätöksiä ja ajateltava mitä elämältä haluaa.
 
Kiukuttelevasta poikaystävästä voi tulla kiukutteleva puoliso. Sit siitä voi tulla kiukutteleva isä sun lapsille ja vielä kiikkustuolistakin se kiukuttelee sulle.

No voihan olla ettei noin käy. Mut sinuna ottaisin häneen etäisyyttä..
 
"Ama"
Poikaystävä kiukuttelee mitättömistä, jotta sinä olisit koko ajan alakynnessä pyytelemässä anteeksi ja ite voi tehdä mitä huvittaa kun on niin hirveän suuttunut. Jssap.
 
Sfdsdf
Minä lähdin suhteesta, jossa itkin usein. Se oli elämäni paras päätös. Ei kannata tuhlata ainutkertaista elämäänsä huonossa suhteessa toisen kiukutteluja kuunnellen.
 
Ei kai suhde ole muutenkin sellainen, etta mennaan hanen ehdoillaan ja sina joustat?

Harmillisen usein tormaa vastaaviin, missa toinen (yleensa nainen) on vaan luonut jonkun utopian paahansa ja pitaa siita kiinni kynsin ja hampain, vaikka mies lahinna kaltoinkohtelee henkisesti minka ehtii.
Nama naiset sitten luulevat olevansa jotain Suuria Sankareita ja Empatian Kuningattaria, kun "ymmartavat" miesta loputtomiin elatellen toiveita jostain paremmasta huomisesta ja sinnittelevat satunnaisten hyvien hetkien voimalla tyyliin "No kun kyl se Rape osaa olla toisaalta niin ihana...ja olihan meilla silloin kerranki kivaa ja joskus se sano, et se rakastaa mua".

Tiatsa mita tollasesta saa "palkaksi"?
Luun kateen.
 
"jonna"
Edellisten kanssa samaa mieltä.
Plus ett hää on todennäköisesti jossai ajelemassa kavereiden kanssa, ottavat tyttöjä kyytiin, pitävät mukavaa ja asiat kääntyy niin päin että sinä olet tehnyt väärin.
Tai no, riippuu tietty mitä ne "pikku jutut" on ;)
 

Yhteistyössä