Auttaako tämä laihtumaan?--->

Kun olen nyt elämäntapamuutoskuurilla taas.... :D ja hyvältä näyttää alku. Vasta kolmas päivä alkanut. Aloin kolme päivää sitten tekeen joka aamu reipasta vauhtia puolen tunnin vaunulenkin. Auttaako se laihtuun???
Joskus netissä joku sanoi että ei...vaan vasta jos vetää esim tunnin reippaasti?! Mutta palaahan kaloreita tossa puolessa tunnissa enemmän kuin siinä jos löhöisin koneen ääressä!!! Ite ymmärrän että tuo auttaa hiukan enemmän laihtumaan. Onko näin? Lisänä rikka rokassa...onhan tuokin lisä.
 
Phyllis
Tottakai liikunta auttaa! Tuloksia ei varmasti tule viikossa eikä kahdessa, mutta jo kuukauden päästä huomaat, että ensinnäkin sen puolen tunnin aikana käyt pidemmän lenkin ja toiseksi, olet kiinteytynyt ja ehkä jopa laihtunut!

Lenkin tehoa muuten lisää, jos et syö ennen lenkkiä mitään, vaan syöt aamiaisen vasta lenkin jälkeen. (Alkaa heti palaa rasvaa, kun ei ole muutakaan mistä ottaa energiaa ;) )

Laihtuminen on piiiiitkä prosessi, ja ei kannata lannistua, jos ei heti tulekkaan tuloksia, mulla paino alkoi tippua vasta 2 viikon jälkeen uuden terveellisen elämän aloittamisesta. Nyt takana 5 viikkoa, ja kolmisen kiloa oon laihtunut (en ihan sitäkään). Hitaasti hyvä tulee :D
 
Tintti1010
siis ihan huuhaa puhetta tuommoinen ettei muka laihtuisi... :eek: ....liikunta kuluttaa kaloreita ja sillä siisti!! Jos liikut puoli tuntia kulutat puolet vähemmän kaloreita kuin jos liikuisit tunnin mutta paljon enemmän jos et liikkuisi ollenkaan!! :) Käy vaan ihmeessä vaunulenkeillä niin takuulla auttaa laihtumaan!!! :D
Itsellä tämä kesä on mennyt aika lailla ilman liikuntaa joten laihtuminenkaan ei tapahdu ihan vauhdilla, mutta huomenna alkaa koulu ja sinne taass polkasen joka aamu n. 25 min. suuntaansa!! Varmasti saa kilot ihan uudenlaista kyytiä, kun astuu liikunta mukaan kuvioihin!!! :D
Ja tsemppiä sinulle oikein kovasti laihdutukseen!!! B)
 
hikoilija
Mä joskus ihan huvikseni kokeilin mihin pulssi nousee, kun kävelee vaunulenkillä. 140 tärähti mittariin ylämäessä ihan helposti tai rivakammin kävellessä. Eli kyllä siinä läskit saa kyytiä ihan kiitettävästi =) .
 

Yhteistyössä