nolo
perhana ku ollu pari päivää kipeä, kutittanu ja kirvelly ja nyt hyvä kun pystyy lähtee kävelee ku hetken istuu
ei tee mieli tunkea tuonne mitään ku saaaattuuuuuuuuu *huutaa* ja miten mä edes mitää reikää löydän ku patteja edessä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja apu:Ei ne voiteet mitään auta, puikot on parhaita. Semmonen ku Scheriproct peräpuikot.
niin on, mut silti jotenkin tuntuu niin oudolta mennä sellaisesta höpöttää..Alkuperäinen kirjoittaja apu:Juttele ihmeessä niistä lääkärille ja näkeehän se ne muutenkin samalla, kun tutkii. Ei tartte yhtään häpeillä, tuo on hyvin yleistä
AUTSAlkuperäinen kirjoittaja ap:ei tee mieli tunkea tuonne mitään ku saaaattuuuuuuuuu *huutaa* ja miten mä edes mitää reikää löydän ku patteja edessä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja apu:Ei ne voiteet mitään auta, puikot on parhaita. Semmonen ku Scheriproct peräpuikot.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kyllä mulla on ne voiteet hyvin auttanut... Kävin lekurilla tuosta vaivasta kun odotin esikkoa ja lääkäri määräsi vain pukama rasvaa ja ilmakylpyjä... Eli sitten minä valas (viikkoja oli jotain 36 silloin) makasin perse rasvattuna ilman housuja keskellä olkkarin lattiaa .....
no mulla varmaan pysyis hyvin sisällä ku ei ne löydä reikää mistä tulla takaisin eri asia sinne laitto :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jggjfg:AUTSAlkuperäinen kirjoittaja ap:ei tee mieli tunkea tuonne mitään ku saaaattuuuuuuuuu *huutaa* ja miten mä edes mitää reikää löydän ku patteja edessä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja apu:Ei ne voiteet mitään auta, puikot on parhaita. Semmonen ku Scheriproct peräpuikot.
Ja luulin että mulla pahat pukamat ku saan tungettua ne sisään vielä, mutta aina molskahtaa takas esiin =)
paljonhan mahtaa maksaa tuo yhteispakkaus?Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:Osta semmonen yhdistelmäpakkaus missä on voiteita ja puikkoja, saa ilman reseptiä. Ensin laittaa sitä voidetta ja sitten puikon, menee kivuttomammin kun on "liukastetta" ja se voidehan vähän puuduttaakin. Kyllä niistä mun mielestä synnytyksen jälkeisiin pukamiin oli apua, oli muuten hirveä olotila, pukamat sattu pahemmin kuin itse synnytys, mutta ohi meni parissa viikossa täysin! Ens kerralla otan jo laitokselle mukaan
no toivotaan että lääkäri huomen sellaisen kirjoittaa =)Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Se mitä ostin reseptillä oli nimeltään neoproct, suosittelen lämpimästi että hommaat itselles sen reseptin.