auttaako peräpukama voide hyvin

• Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
jggjfg
Tääkin haluais kuulla voiteesta tai peräpukaman tutkimisesta. Isännälle joskus tehty tutkimus, sormi persiiseen ja silleen eikä paljo kiinnostas mennä esittelee itteensä lääkäriin

ap
Alkuperäinen kirjoittaja apu:
Ei ne voiteet mitään auta, puikot on parhaita. Semmonen ku Scheriproct peräpuikot.
ei tee mieli tunkea tuonne mitään ku saaaattuuuuuuuuu *huutaa* ja miten mä edes mitää reikää löydän ku patteja edessä :snotty:

ap
Juttele ihmeessä niistä lääkärille ja näkeehän se ne muutenkin samalla, kun tutkii. Ei tartte yhtään häpeillä, tuo on hyvin yleistä :)
niin on, mut silti :D jotenkin tuntuu niin oudolta mennä sellaisesta höpöttää..

janeminttu
Menet vaan apteekkiin ja ostat voidetta ja puikkoja. Kokeile mikä tehoaa parhaiten, mulla on auttanut kutinaan se voide. Puikkoja yritin mutta kipeää teki laitto kun oli sisäsiä pukamia. Ajan myötä hävinneet ja lieventyneet noi vaivat.

jggjfg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ne voiteet mitään auta, puikot on parhaita. Semmonen ku Scheriproct peräpuikot.
ei tee mieli tunkea tuonne mitään ku saaaattuuuuuuuuu *huutaa* ja miten mä edes mitää reikää löydän ku patteja edessä :snotty:
AUTS

Ja luulin että mulla pahat pukamat ku saan tungettua ne sisään vielä, mutta aina molskahtaa takas esiin =)

kyllä mulla on ne voiteet hyvin auttanut... Kävin lekurilla tuosta vaivasta kun odotin esikkoa ja lääkäri määräsi vain pukama rasvaa ja ilmakylpyjä... Eli sitten minä valas (viikkoja oli jotain 36 silloin) makasin perse rasvattuna ilman housuja keskellä olkkarin lattiaa :whistle: .....

kohtalotoveri
Näytä nyt ihmeessä huomenna lääkärille pukamia. Mulla menivät synnytyksessä niin pahaksi että ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin leikata ne ja tyhjentää. Olin kyllä tosi kipeä pari päivää mut onneksi menin enkä odotellut useaa viikkoa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
kyllä mulla on ne voiteet hyvin auttanut... Kävin lekurilla tuosta vaivasta kun odotin esikkoa ja lääkäri määräsi vain pukama rasvaa ja ilmakylpyjä... Eli sitten minä valas (viikkoja oli jotain 36 silloin) makasin perse rasvattuna ilman housuja keskellä olkkarin lattiaa :whistle: .....
:D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jggjfg:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
AUTS

Ja luulin että mulla pahat pukamat ku saan tungettua ne sisään vielä, mutta aina molskahtaa takas esiin =)
no mulla varmaan pysyis hyvin sisällä ku ei ne löydä reikää mistä tulla takaisin :LOL: eri asia sinne laitto :kieh:

kokemusta on
Osta semmonen yhdistelmäpakkaus missä on voiteita ja puikkoja, saa ilman reseptiä. Ensin laittaa sitä voidetta ja sitten puikon, menee kivuttomammin kun on "liukastetta" ja se voidehan vähän puuduttaakin. Kyllä niistä mun mielestä synnytyksen jälkeisiin pukamiin oli apua, oli muuten hirveä olotila, pukamat sattu pahemmin kuin itse synnytys, mutta ohi meni parissa viikossa täysin! Ens kerralla otan jo laitokselle mukaan :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Osta semmonen yhdistelmäpakkaus missä on voiteita ja puikkoja, saa ilman reseptiä. Ensin laittaa sitä voidetta ja sitten puikon, menee kivuttomammin kun on "liukastetta" ja se voidehan vähän puuduttaakin. Kyllä niistä mun mielestä synnytyksen jälkeisiin pukamiin oli apua, oli muuten hirveä olotila, pukamat sattu pahemmin kuin itse synnytys, mutta ohi meni parissa viikossa täysin! Ens kerralla otan jo laitokselle mukaan :D
paljonhan mahtaa maksaa tuo yhteispakkaus?

lissu
Mulle ei auttaneet ne käsitavarana myytävät systeemit, kaikki tuli kokeiltua. Mutta kun sitten pyysin neuvolasta reseptin, sain semmoisen yhdistelmäpakkauksen jossa oli sekä puikkoja että rasvaa, hintaa vitosen, ja auttoi jo parissa päivässä. Eli kannattaa pyytää se resepti, sen saa helposti (pelkkä soitto saattaa riittää) ja pääset helpommalla&halvemmalla.

Toinenkin kohtalotoveri
Siksi olet menossa jälkitarkastukseen,jotta lääkäri näkee, että kaikki on kohdallasi ok. Valita ihmeesä pukamista, niin voit saada ns tehokkaammat lääkkeet reseptillä. Itselläni on voiteet auttaneet. Huom! Nekin on tarkoitus laittaa asettimella peräaukkoon. Paikallinen sively ei välttämättä auta.

kokemusta on
Mun mielestä ton Scheriproct- yhdistelmäpakkauksenkin sai ilman reseptiä, mies sen kävi hakemassa, on kyllä vähän hatarat muistikuvat siitä ajasta kun just kotiuduttu synnäriltä... Ei varmaan hirveän kallis niinkään, jos on kiire tai ei muuten saa helpolla reseptiä.

ap
tänään se lääkäri sitten katsoi ja totes että olis hyvä tyhjentää se.. Noh, tälle päivälle sain heti ajan ja ai helv ku se sattu niiiiin p*rkeleesti |O |O

Jollain nesteellä jäädytti sen ja teki ison piston terävällä veitsellä ja sit kaapi sieltä ne hyytymät ulos :( olisin voinu itkeä ku sattu niin mukavasti. Eli toista kertaa en sinne mene ja voiteilla saa luvan mennä ohi.

Nyt on niin kipee ku olla ja voi välillä ei pysty istuu ja kävelykin on aika hankalaa :(

Yhteistyössä