Jumalaton kutina!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mä tuun hulluks! |O
Nyt on pari päivää kutittanu, eniten käsistä ja jaloista, mutta tänään alko selkäki kutisee niin että hermot menee! Ei oo kuiva iho, enkä oo pesuaineellekaan allerginen. Mitä ihmettä tää vois olla? Ennenki on ollu, ja aina välillä helpottaa. Mä sekoon tän kutinan kanssa...

Eli tuli vaan ensimmäisenä nää raskausajan ongelmat, mutta se että mistä voisi sitten johtua??? Käy silti mittauttamassa noi maksa-arvot, voihan ne reistailla vaikka sapenkin takia ja kutisuttaa.

No mä veikkaisin sitä märkärupea. Jos iho menee kynsimisestä rikki, alkaa punoittaa ja keskelle tulee märkärupi niin mars antibiootin hakureissulle.

nim. vasta kutissut ja oireillut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
En ole raskaana, tietääkseni ainakaan. Pillereitä popsin.

Penisilliinia? Allergia sille ilmenee just tollain. Ja sille saattaa tulla allergiseksi aivan yht'akkia - jotenkin vaan tulee tili tayteen.

terv. kokemusta on

Eiku ihan ehkäsynappuloita. Kutisin raskausaikanakin, silloin katottiin ne testit ettei ollu raskausmyrkytystä. Mutta syytä ei löytynyt kutinaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
No mä veikkaisin sitä märkärupea. Jos iho menee kynsimisestä rikki, alkaa punoittaa ja keskelle tulee märkärupi niin mars antibiootin hakureissulle.

nim. vasta kutissut ja oireillut :whistle:

Ei oo menny iho rikki, vaikka hirveesti oon raapinu. Punoittaa vaan, varsinki raapimisen jälkeen mutta tasottuu sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
syyhypunkkia mietin minäkin. Käytä googlea. on sellanen pikkuelukka joka kaivautuu ihon alle.

Googletinki, mutta ei oireet tunnu sopivan. Mua kun syyhyttää monestakin paikkaa, mutta ei sormien välistä tai kämmenistä. Just selästä, käsivarsista, olkapäistä jne. Enkä löytäny tommosia kaivaumajälkiäkään...

Yhteistyössä