Auttaako osterivinokaskapselit oikeasti ontelosyyliin (molluskoihin)?

meillä auttoi vinokas kuuri sekä oikein rasvanen rasva siihen molluskan päälle. Käytimme sinkkivoidetta ja basibact voidetta. Saimme ohjeeksi että voi myös laittaa esim yöksi laastarin päälle kun on sivellyt rasvan ensin molluskaan. Tämä siksi että ei sotkisi yökkäriä/sänkyä ja toisakseen siksi että tarkoitus on tukehduttaa molluska rasvan avulla ja laastari tehostais sitä. Näillä konsteilla pääsimme aika lyhyessä ajassa eroon moisista.

Ei auttanut minulla ainakaan. Jos nyt molluskat on samoja kuin ne syylät mitä jalkapohjiin tulee. Mulla oli monta vuotta jaloissa syyliä, taisi olla 11-12 vuotta syylät, kokeiltiin kaikki verruxinit, jeesusteipit, kotijäädytyssetit, osterivinokkaita söin 200 kapselia. Ei mitään apua, vasta sitten auttoi kun ihan ihotautilääkäri jäädytti jollain typpihapolla tms.

Mutta osterivinokas muuten on terveellistä, alentaa kolesterolia, parantaa rasva-aineenvaihduntaa tms, sisältää b-vitamiinia ja suojaa syöviltä.

On eri asia kuin molluskat.

Meillä aikoinaan oli kaikilla kolmella lapsella molluskoja todella paljon ja kipeissä paikoissa. Kokeiltiin kaikkea ja lopulta osterivinokaskapselit vei molluskat kaikilta kolmelta parissa viikossa. En ollut uskoa silmiäni mutta poissa olivat joka ikinen ja takasin eivät tulleet. Sitten yhdelle lapsista ilmestyi jostakin syyliä ihan kamalan monta molempiin käsiin. Niitä poistettiin vaikka millä eivätkä edes pienentyneet. Oli itkua ja hampaidenkiristystä, oli jo koulukiusaamistakin niiden takia. Olin jo kokonaan unohtanut osterivinokaskapselin kun apua googlatessa törmäsin taas niihin ja PAM, kaksi viikkoa ja syylät katosivat!! Eli meillä ainakin ovat auttaneet sekä molluskoihin ja syyliin. Suosittelen lämpimästi, kannattaa ehdottomasti kokeilla!

Meillä ei ole auttaneet, vaikka olen antanut jo kuukauden päivät säännöllisesti monta kertaa päivässä. Syyliä on paljon, kymmenittäin, tai varmaan jo sadoittain. Toi koko poika on yhtä molluskaa. Näin kesällä on vielä ikävää olla rannalla, kun eihän niitä syyliä mihinkään piiloon saa.

Yhteistyössä