Auttaako noi masennuslääkkeet....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gloria

Vieras
...tähän jatkuvaan vitutukseenkin?
Mä en tajua mikä mua vaivaa, mutta pää meinaa revetä ja suomeksi, mua vaan VITUTTAA. Vituttaa työt, vituttaa mies ja vituttaa ihan KAIKKI!!

Mulla auttoi. Mua väsytti jatkuvasti, vitutti kaikki ja hermot oli ihan riekaleina. Äijän ei tarvinnut kuin hengittää niin se sai mut raivon partaalle. Hain masislääkkeet ja nyt elämä hymyilee. Hermostun toki vieläkin välillä, mutta en sillä volyymillä ja niin helposti kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla auttoi. Mua väsytti jatkuvasti, vitutti kaikki ja hermot oli ihan riekaleina. Äijän ei tarvinnut kuin hengittää niin se sai mut raivon partaalle. Hain masislääkkeet ja nyt elämä hymyilee. Hermostun toki vieläkin välillä, mutta en sillä volyymillä ja niin helposti kuin ennen.

Toi kuulostaa ihan multa, siis todellakin mun hermot menee kun mies hengittää/syö...

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Toi kuulostaa ihan multa, siis todellakin mun hermot menee kun mies hengittää/syö...

Ehkä sun sitten pitäisi kokeilla niitä? Mulle ainakin lääkäri vakuutti, että ei niistä oo mitään haittaakaan. Jos ei oo kyse masennuksesta niin sit ne ei vaan tehoa

Yhteistyössä