auttaakaa ja tsempatkaa mua elämään:(oon ihan itsemurhan partaalla:(:(:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(:(:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26410280]Nuku hyvin ja ajattele nukkumaan mennessä viimeisenä kaikkia kivoja juttuja!!! :) Se auttaa saamaan unen päästäkin paremmin kiinni. Mä joskus lämmitän sellasen kaurapussin ja se lämpö antaa paremman unen. Jos omistat sellaisen, niin kokeile!! Ja yks juttu vielä, jos mikään kirja vaan kiinnostaa, niin lue sellasta. Joku hyvän mielen kirja, ei mitään ahdistavaa! Sekin vie ajatukset pois raha-asioista ja ylipäätään kaikista huolista. Baby Blues on huippu hauska mun mielestä! ;) Siihen mä satsaan joka vuosi, että saan uuden ostettua. Niitä on niin huippu lukea yksin ja nauraa niille jutuille. Mutta se vaatii sen, että niistä tykkää! ;)

Oikein kauniita ja levollisia unia!!!! <3[/QUOTE]

Teille myös hyvää yötä ja kauniita unia:)<3 ihana,et täällä on kivojakin ihmisiä:) kiitos sinulle sanoista...sait vähän mielen pirteämmäksi...

kiitos sulle:) saat mut aina sun kommenteilla piristyyn:) kiitos muillekin ihanille ihmisille, jos saisin vähän nukuttua...joo on tapaamisoikeus ym kunnossa kaikki pojan asiatki... ja tupakan polttoa tarkotin...´meneehän siihenkin rahaa mut ois apu mulle et pääsen hermoja lepuuttaan ja en räjähtäis...oon vuoden ollu ilman mut painajaisia nään tupakasta ja kokoajan mielesä... mies vaan niin vtun idiootti kaiken lisäksi!!! ois mulla tavaraa mitä myydä jos nyt tilanne niin kamalan pahaksi menee.. ja auto on myös... senkin voin myydä...oiskohan mahdollista liitolta saada esim 10päivän raha? onko kukaan saanut?kun saisin sen vasta viimesellä viikolla muuten...500euroa helpottas kummasti ja sais parilaskua silläki pois...miten voin nukkua et en mieti yöllä näitä asioita:(

Yritä jotenkin saada ajatukset muualle..

Alkuperäinen kirjoittaja ootte kyllä yhdenlaista sakkia;26409989:
Fine van brooklynillä juuri oikea asenne, millä tavalla muka nuija? En tajua. Hänhän vain sanoi jotain minkä oppiminen vei itsellänikin liian kauan: raha on vain rahaa. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

Todella nuija tapaus!! Asiat voi sanoa monella tavalla, mutta eihän sekään kaikilla onnistu!

Teille myös hyvää yötä ja kauniita unia:)<3 ihana,et täällä on kivojakin ihmisiä:) kiitos sinulle sanoista...sait vähän mielen pirteämmäksi...

Kiitos!!! :)

Ihana juttu, jos meidän tarina edes vähän mieltäsi sai paremmaksi!!!! <3 Kaikesta selviää ihan varmasti!!! Nyt vaan ajattelemaan kaikkea kivaa... ;) Toivottavasti huomenna tulee jo taas pikkusen parempi mieli. Ja tuu tänne purkamaan mieltäsi tähän ketjuun. Laitoin tän itelleni talteen, niin voin käydä lueskelemassa! :) Kun purkaa omaa pahaa mieltä johonkin, niin sekin jo auttaa.

Nuku hyvin!!!! <3

Yhteistyössä