auttaaa päättämään sisustusasiaa

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
en tiedä miksi mulle on on niin vaikeaa tämä oman asunnon sisustus, en vaan saa mitään aikaseksi, pitäs eteinen maalata, eteisestä tulee yksisävyinen ja haluan efektiksi tuollaisen sisustustarran yhdelle seinälle mihin tulee valkoinen matala korkeakiiltoinen taso, eli olen löytänyt sopivan sisustustarran jossa on monia eri sävy vaihtoehtoja, eli kertokaa kumman laitan (molemmat sopii muuhun sisustukseen) eli eka vaihtoehto: tulis vaaleanruskeat seinät siis VAALEANRUSKEAT EI BEIGET huom! ja siihen päälle tämä tarra siis ruskeana http://www.art4u.fi/kauppa/product_details.php?p=121

toinen vaihtoehto että maalaan seinät suklaanruskeiksi ja laitan saman tarran mutta kullan värisenä,eli nyt kumpi näistä on parempi? ja siis noi tarran värit näkee kun klikkaa tuota värivaihtoehto kohtaa

Vaaleanruskeaa kannatan kokoseinän väriksi. Tumma pimentää ja pienentää tilaa. Jos olisi vain yksi seinä tumma ja siinä kultainen oksa, olisi eri asia.

Onko huone sen mallinen, että sitä pitää/kannattaa "muokata" väreillä? Silloin tulisi tuo yksi tumma seinä kysymykseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Vaaleanruskeaa kannatan kokoseinän väriksi. Tumma pimentää ja pienentää tilaa. Jos olisi vain yksi seinä tumma ja siinä kultainen oksa, olisi eri asia.

Onko huone sen mallinen, että sitä pitää/kannattaa "muokata" väreillä? Silloin tulisi tuo yksi tumma seinä kysymykseen...

kyllä taidan kallistua tuohon vaaleempaan ruskeeseen,tumma kuitenkin alkaa kyllästyttään..niin muute
ekkös sä asut poris t.joella? joskus juteltiin et mennään kahville :D juttu jäi sitten kesken..

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
mä oon niin valon perään et vaalee pohja tulis mulle, tumma helposti pimentää liikaa

Sama täällä. Eteinen on ensimmäinen huone, johon kotiin tullaan, enkä yhtään tykkäis, jos se ois tumma luola.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
kyllä taidan kallistua tuohon vaaleempaan ruskeeseen,tumma kuitenkin alkaa kyllästyttään..niin muute
ekkös sä asut poris t.joella? joskus juteltiin et mennään kahville :D juttu jäi sitten kesken..

no hei tiäks, kun mä fiksuna tyhjensin mun y-postit ja kaikki sit meni samalla... ja en mä enää muistanu, et kenen kans mun piti mennä :ashamed:

mut mennään vaan!! ensviikolla?? :D

Yhteistyössä