Autovero poistuu =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Sopisi minulle, sillä olen aikeissa vaihtaa autoa. Pienempään, vähemmän kuluttavaan.

Meillä isäntä vaihto bensakoneen diisseliks.. ku joutuu reissaas paljon sama ku miekin..

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Dieselissä on pienhiukkaspäästöt isommat.

Riippuu varmaan monestakin asiasta. Meillä miehen auton dieselissä ilmoitetut arvot ovat pienemmät, kuin minun autoni bensamoottorissa. Uudehkoja autoja kumpikin. Mutta tämä on kyllä minulle merkittävä asia, koitan ottaa selkoa asioista, ennen kuin teen päätöksen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:
huhu toi vaan on, miksi jatkat tätä?

Koska jos tarpeeksi moni uskoo tähän niin autovero poistuu.

Uskomalla? :D *uskoo hampaat irvessä* Mutta miten käy käytettyjen hinnoille silloin? Milloin pitäisi hankkiutua eroon entisestä?

Usko tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ihmiset eivät osta autoja vaan jäävät odottamaan autoveron poistumista. Silloin valtion on fiskaalisista syistä tehtävä autoverolle jotain.

Usko tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ihmiset eivät osta autoja vaan jäävät odottamaan autoveron poistumista. Silloin valtion on fiskaalisista syistä tehtävä autoverolle jotain.

Okei, hyvä suunnitelma, uskon siis hampaat irvessä. Mutta edelleen mietityttää, jäisikö tuo nykyinen auto käsiin?

Okei, hyvä suunnitelma, uskon siis hampaat irvessä. Mutta edelleen mietityttää, jäisikö tuo nykyinen auto käsiin?

Usko ja jätä ostamatta. Aja vanhalla autolla niin kauan kuin se kulkee.

toi muutos on ihan persiistä!! mulla nousee 100? ajoneuvovero ja siltikin joudun viel päälel maksamaan käyttövoimaveron |O
tuosta verouudistuksesta ei hyödy ketään muu kuin sellainen jolla on varaa ostaa uusi auto!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
toi muutos on ihan persiistä!! mulla nousee 100? ajoneuvovero ja siltikin joudun viel päälel maksamaan käyttövoimaveron |O
tuosta verouudistuksesta ei hyödy ketään muu kuin sellainen jolla on varaa ostaa uusi auto!!!
????????????????????????????????????????????

Öhym B)

?????????????????????????????????????????????

Kyllä autovero poistuu - joskus. Ei Suomi voi tässä asiassa ikuisesti taistella EU:ta vastaan. Onneksi on rahaa sen verrran, ettei muutamien tonnien menettäminen tunnu missään. Naapurien nauru voi kyllä vähän harmittaa.

Yhteistyössä