V
vieras
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/media/2009/11/13/huhu-autoveron-poistosta-velloo-netissa/200923765/135
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sopisi minulle, sillä olen aikeissa vaihtaa autoa. Pienempään, vähemmän kuluttavaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meillä isäntä vaihto bensakoneen diisseliks.. ku joutuu reissaas paljon sama ku miekin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:huhu toi vaan on, miksi jatkat tätä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:huhu toi vaan on, miksi jatkat tätä?
Koska jos tarpeeksi moni uskoo tähän niin autovero poistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meillä isäntä vaihto bensakoneen diisseliks.. ku joutuu reissaas paljon sama ku miekin..
Dieseliin minäkin aion vaihtaa. En tarvitse enää näin isoa autoa, kuin minulla nyt on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Dieselissä on pienhiukkaspäästöt isommat.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:huhu toi vaan on, miksi jatkat tätä?
Koska jos tarpeeksi moni uskoo tähän niin autovero poistuu.
Uskomalla?*uskoo hampaat irvessä* Mutta miten käy käytettyjen hinnoille silloin? Milloin pitäisi hankkiutua eroon entisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Usko tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ihmiset eivät osta autoja vaan jäävät odottamaan autoveron poistumista. Silloin valtion on fiskaalisista syistä tehtävä autoverolle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Usko tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ihmiset eivät osta autoja vaan jäävät odottamaan autoveron poistumista. Silloin valtion on fiskaalisista syistä tehtävä autoverolle jotain.
Okei, hyvä suunnitelma, uskon siis hampaat irvessä. Mutta edelleen mietityttää, jäisikö tuo nykyinen auto käsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Usko ja jätä ostamatta. Aja vanhalla autolla niin kauan kuin se kulkee.
????????????????????????????????????????????Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:toi muutos on ihan persiistä!! mulla nousee 100? ajoneuvovero ja siltikin joudun viel päälel maksamaan käyttövoimaveron |O
tuosta verouudistuksesta ei hyödy ketään muu kuin sellainen jolla on varaa ostaa uusi auto!!!