V
vieras
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/terveydenhuolto/2009/11/13/suomi-tyri-itse-rokotehankintansa/200923720/12
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Niinpä!!! |O Meidätkin käännytettiin ovelta kotiin kun rokotteita ei riittänytkään yhdellekkään lapselle! No nyt on sit kaksi jo perheestä kuumeessa...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis laittaako ne tuon rokotteen nenään tuosa kuvassa? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis laittaako ne tuon rokotteen nenään tuosa kuvassa? :O
Eiköhän tossa kuvassa oteta näytettä!![]()
Mutta tuon halvin rokote-jutun mää oon tienny jo kuukausia,miksi se nyt vasta julkisuuteen tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis laittaako ne tuon rokotteen nenään tuosa kuvassa? :O
Mutta tuon halvin rokote-jutun mää oon tienny jo kuukausia,miksi se nyt vasta julkisuuteen tulee?
Ainakin kuva tekstin mukaan se laittaa rokotetta :x
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis laittaako ne tuon rokotteen nenään tuosa kuvassa? :O
Ainakin kuva tekstin mukaan se laittaa rokotetta :x
![]()
ahaa!!Mielenkiintosta!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mä en ollu ennen tuota kuvaa tuommosesta rokotteen antotavasta kuullukkaan :snotty: Toisaalta siis tuikkaako se sen aineen vaan sinne ettei tartte pistää ollenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mä en ollu ennen tuota kuvaa tuommosesta rokotteen antotavasta kuullukkaan :snotty: Toisaalta siis tuikkaako se sen aineen vaan sinne ettei tartte pistää ollenkaan?
Mää en kyllä ole kuullut nenään laitettavasta rokotteesta,mutta ilmeisesti niitäkin on....rotavirus rokote laitetaan kyllä täälläpäin ihan lihakseen...hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Tosiaankin tässä on sitten tyritty ja pahasti :kieh: Meitä kiusataan noilla neuloilla ja toisille annetaan sumutteena *kammoaa neuloja* :$