Autot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Ihan kivvaa onjoo... Ilmeisesti ne sielunmaisemat jää sit toiseen kertaan? :D Eiks ketään haluu valottaa mulle?

Pitääkö tässä ruveta avautumaan, mä olin muuten Michael Jacksonin keikalla sillon nuorena:D

Ei hemmetti, olitko oikeesti?! :D Michael Jackson oli kyl aikamoinen musiikki taituri.. näin omasta mielestäni. :)

Olin ihan oikeesti just siellä stadin keikalla, eikä hävetä yhtään. Näinpä muuten Nirvanankin livenä ruiskussa että revi siitä.

Ihan kivvaa onjoo... Ilmeisesti ne sielunmaisemat jää sit toiseen kertaan? :D Eiks ketään haluu valottaa mulle?

Pitääkö tässä ruveta avautumaan, mä olin muuten Michael Jacksonin keikalla sillon nuorena:D

Ei hemmetti, olitko oikeesti?! :D Michael Jackson oli kyl aikamoinen musiikki taituri.. näin omasta mielestäni. :)

Olin ihan oikeesti just siellä stadin keikalla, eikä hävetä yhtään. Näinpä muuten Nirvanankin livenä ruiskussa että revi siitä.

Kyllä noi olis molemmat ollu upea nähdä livenä. Muutenkin on mahtava nähdä artisteja joiden musiikista ei välttämättä edes niin välitä, livetouhu on kuitenkin ihan oma juttunsa, fiilis aika eri luokkaa kuin levyltä :)

No sullahan riittää mistä päteä. :D Juma noita hymiöitä... mun kone latas niitä ainaki 3 minuuttii... :/ Mikä siinä autojen raveltämisessä on oikeesti KIVAA? Monesti se ainaki mun silmiin näyttää et ei siin edes varsinaisesti tehä mitään? Se on vaa räpläystä, ja se mua kummastuttaa et miten joku siitä mitään saa?

Joo.. Toivottavasti floodaajalle tuli hyvä mieli. Oikeesti ihminen, osta elämä, tai vaikka huora jos on noin helvetin tylsää. Olet aika onneton tyyppi :/ Hyvää yötä silti sullekin, ehkä joskus vielä löydät aivosi ;)

Pakko lähtee nukkumaan, helle ja vauva ovat uuvuttaneet :D See you tomorrow night, kuten aina :xmas:

Yhteistyössä