L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katsoitko sinäkin äskeisen dokumentin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Plöö teille, jos ois joku kielen näyttä hymiö niin laittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Plöö teille, jos ois joku kielen näyttä hymiö niin laittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Pate ajaa Audilla ja Patella on kivvaa onkos teillä : p![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Pate ajaa Audilla ja Patella on kivvaa onkos teillä : p![]()
Chala ajaa jenkillä ja Chalalla on kivaa![]()
Mutta koht joutuu vaihtaan.. Ei tää bensatalous oikeen kannusta bensahirmuihin. Pitää sit dieselhirmu hommata kun on enemmän pätää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Laura:Ihan kivvaa onjoo... Ilmeisesti ne sielunmaisemat jää sit toiseen kertaan?Eiks ketään haluu valottaa mulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Pate ajaa Audilla ja Patella on kivvaa onkos teillä : p![]()
Chala ajaa jenkillä ja Chalalla on kivaa![]()
Mutta koht joutuu vaihtaan.. Ei tää bensatalous oikeen kannusta bensahirmuihin. Pitää sit dieselhirmu hommata kun on enemmän pätää![]()
Löpö ei todellakaan ole halpaa vaikka ois pikkaisen rahhoo, jumalauta näitä hintoja oikeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja Laura:Ihan kivvaa onjoo... Ilmeisesti ne sielunmaisemat jää sit toiseen kertaan?Eiks ketään haluu valottaa mulle?
Pitääkö tässä ruveta avautumaan, mä olin muuten Michael Jacksonin keikalla sillon nuorena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Laura:Jumalauta te ihmiset kaappaatte mun ketjun ja viette sen ihan mettää!!!! Perskule!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Laura:Jumalauta te ihmiset kaappaatte mun ketjun ja viette sen ihan mettää!!!! Perskule!![]()
Se on tapana täällä:saint: