Autot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
katsoitko sinäkin äskeisen dokumentin? :D

No huomasin ku se alko mut en jaksanu kattoo. :) Oliks se yhtää kiinnostava? Siitä tää mun kysymys kyllä tuli mieleen, eli siis enempi hain sellasta miestä joka tykkää rukkailla autoaan mut ei kuitenkaan ois ihan noin in love kun ne ohjelman miehet.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Pate ajaa Audilla ja Patella on kivvaa onkos teillä : p :p

Chala ajaa jenkillä ja Chalalla on kivaa ;)
Mutta koht joutuu vaihtaan.. Ei tää bensatalous oikeen kannusta bensahirmuihin. Pitää sit dieselhirmu hommata kun on enemmän pätää :p

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Mutta koht joutuu vaihtaan.. Ei tää bensatalous oikeen kannusta bensahirmuihin. Pitää sit dieselhirmu hommata kun on enemmän pätää :p

Löpö ei todellakaan ole halpaa vaikka ois pikkaisen rahhoo, jumalauta näitä hintoja oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Löpö ei todellakaan ole halpaa vaikka ois pikkaisen rahhoo, jumalauta näitä hintoja oikeesti.

Eihän se halpaa oo ei, mut mun unelma-autot sattuu oleen kiisseleitä. Tai on niis bensoikin mut harvakseltaan, ja taitaa olla vanhemmissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Ihan kivvaa onjoo... Ilmeisesti ne sielunmaisemat jää sit toiseen kertaan? :D Eiks ketään haluu valottaa mulle?

Pitääkö tässä ruveta avautumaan, mä olin muuten Michael Jacksonin keikalla sillon nuorena:D

Ei hemmetti, olitko oikeesti?! :D Michael Jackson oli kyl aikamoinen musiikki taituri.. näin omasta mielestäni. :)

Yhteistyössä